Kiitoskeskus | Page 278 of 1454 | Positiivarit

Kajaanin kaupunginteatteri, Kajaani

Tuhannesti, tuhannesti kiitos Kajaanin kaupunginteatteri Anna Karenina esityksestä! Upeat näyttelijät loistivat rooleissaan, hieno ohjaustyö Hanna Kirjavaiselta, loistava lavastus Markku Hernetkoskelta ja kaiken yllä Kajaanin Ortodoksisen seurakunnan kuoro. Olen syvästi liikuttunut kaikesta minkä näin. Kiitos.

– Teatteri on sydämen asia

Korhosen kukkatalo, Raahe

Olimme tulossa Raaheen hautajaisiin sadan kilometrin päästä. Puolimatkassa kävi ilmi, että yksi kukkalaite oli unohtunut hakea lähtöpaikkakunnan kukkakaupasta. Emme ehtineet enää kääntyä takaisin hakemaan sitä ja ajaa ylimääräistä 100 kilometriä. Mutta Korhosen kukkatalo teki nopeasti kauniin kukkalaitteen unohtuneen tilalle, ja vielä ystävällisesti ja iloisesti palvellen. Kiitos!

– Kiireinen

Henkilökunta, Lidl, Tiiriö, Hämeenlinna

Kiitän Lidlin Tiiriön henkilökuntaan kuuluvaa mieshenkilöä, joka viikko sitten varasi minulle Lahdesta tuotteen, jota ei Hämeenlinnaan tullut. Hienoa asiakaspalvelua 🙂

– Cerafia

Autohuolto J.Ahonen Oy ja automme pysäyttänyt herrasmies, Padasjoki

Automme takarengas oli vajaakuntoinen ja takanamme tullut autoilija pysäytti ja varoitti meitä. Onneksemme J. Ahosen autohuolto oli lähistöllä ja henkilökunta auttoi meidät nopeasti ja ystävällisesti pinteestä. Vaikka oli jo lähes sulkemisaika. Näin pääsimme turvallisesti myös takaisin sunnuntaina kotiimme. Erityisesti bonuksena oli siisti yleisilme hallissa, joka lisäsi mukavaa tunneta. Kiitos ja ruusut mukanaolleilta!

– Kyydissä ollut 12.9.2014

Kari Väisänen, Joutsa

Eläkeliiton poppoon puolesta – kärsivällistä opastusta ja tietoa taidolla jakava – rauhallisesti ja mielyttävästi opastaen on ilo oppia.

– Hilkka Lankia

Anne Kansikas ja Jaakko Mattila, Megamyyntiareena, Orimattila

Tein turhan reissun mainostetun, mutta loppuneen tuotteen takia Orimattilaan. Asiasta kimmastuneena laitoin palautteen matkaan. Sain erittäin nopeasti vastauksen ja vilpittömät pahoittelut tapahtuneesta. Tämä olisi jo riittänyt, mutta sain vielä hyvityksen postitse ja tiedon sähköpostiin, kun loppunutta tuotetta oli saatu lisää. Aivan loistavaa asiakaspalvelua, näin hoidetaan asia pienellä vaivalla ja saadaan kiukustunutkin asiakas leppymään ja palaamaan ostoksille! Ja tulipa uudella reissulla ostettua sitten muutakin kuin vain sitä mitä menin hakemaan 😉

– Tiina

Aija Kauppinen, Kyllön äitiysneuvola, Jyväskylä

Aija on maailman paras neuvolan täti! 🙂 Loistava kuuntelija, joka tekee työtään sopivan empaattisella otteella. Ei sivuuta pienintäkään huolenaihetta ja löytää ratkaisut ja avun myös suuriin murheisiin!

– Maria

Ingrid Sirkiä, SPR, Hämeenlinna

Ingridille ja kurssilla avustaneelle miehelleen jälleen kerran suuret kiitokset antoisasta ensiapukoulutuksesta. Olipa mukava rupatella kanssanne tauoillakin, ja kuulla elämästänne. Tästä viikonlopusta tuli muistojeni arkkuun jälleen paljon oppia ihmiselämän hauraudesta ja toisaalta kaupungin pienuudesta tuttujen ihmisten suhteen Leppoisaa syksyä, ja kaikkea hyvää elämäänne jatkossakin.

– Satu Nylander

Sellon Prisma, Espoo

Prisman nykyinen uudistusruljanssi vaatii valtavat ponnistukset henkilökunnalta koko tavarapaljouden siirroissa uusiin kohteisiin. Siinä samalla he joutuvat neuvomaan hermostuneita asiakkaita/missä on se ja se, ja samalla pitää laittaa hyllyrivit järjestykseen. Uskoisin olevan stressaavaa, vaan ei se heiltä ulospäin näy. Kuinkahan sitten kotona. Ei multa vaan luonnistuis. Kiitokset kaikelle henkilökunnalle. Asiakkaat odottavat mielenkiinnolla mitä siitä kaikesta tohinasta muodostuukaan. Nyt kaikki käyvät kuumina eivätkä kertasekoilun jälkeen tule hetkeen koko ruljansiin, koska mitään ei löydä mistään eikä aina viitsi vaivata touhukasta muuttohenkilökuntaa. Tseppiä…

– Severi

Jukka-Pekka, Wellan kouluttaja, Helsinki

Kiitos sinulle Jukka-Pekka. Koulutit Kemi-Tornio alueen parturi-kampaajia Peräpohjolan Opistolla torstaina 4.9.14. Leikkasit hiukseni koulutettavien ollessa paikalla klo 18 jälkeen. Olen tosi tyytyväinen. Kiitos ammattitaitoisesta työstäsi!Kiitos myös Lappian parturi-kampaaja opiskelijoille.Samoin kaikille teille mukana olleille malleille. Oli tosi mukava tilaisuus.

– Hellevi