Kiitoskeskus | Page 279 of 1454 | Positiivarit

Anja Kemppainen, Leena Kärki, Kaisa Taskinen ja Inkeri Tolonen, Kajaanin Seudun Diabetesyhdistys, Kajaani

Kiitos Kajaanin Leideille upeasta ja todellakin virkistäneestä viikonlopusta. Olitte nähneet uskomatonta vaivaa edestämme! Kiitos keittiön uutterille naisille Inkerille ja Leenalle makoisista pöydän antimista ja täysistä vatsoista, Anjalle ja Kaisalle hauskoista ja persoonallisista ohjelmista ja ”terveysluennosta”! Ihana teatterillinen iltanumero vielä yllärinä Kaisalta – olisimme nauttineet pitempäänkin. Ylipäätään seurasta ja kaikesta meidän ajattelemistamme Teille Kajaanin naiset Pohjanmaan kokoinen KIITOS! Teitte meille kovat paineet, nährään ja olette niin Superia!

– Raahen makiat naiset

Janne Törrönen, Kuusakoski Oy, Heinola

Jouduin auto-onnettomuuteen Porissa. Rekasta lensi kivi tai tiiliskivi autoni etulasiin, joka meni aivan säpäleiksi. ”Suojelusenkeli” istui olkapäälläni, eikä suurempia vammoja syntynyt itselleni. Kuljettaja ei asiaa huomannut, mutta näin yrityksen nimen rekan katolla olevasta kyltistä. Janne Törrönen ystävällisesti selvitti auton kuljettajan tiedot, vaikka hänen ei olisi sitä tarvinnut tehdä. Tämä on todellakin hyvää palvelua

– Tanja Koski

Hoito-ja muu henkilökunta Verisuonikirurgian vuodeosasto, Meilahden sairaala, Helsinki

Taas 4 viikkoa ”vierailleena” täytyy antaa suuri ja lämmin kiitos erinomaisesta hoidosta kaiken kiireen keskellä. Olette mahtavia! Ja erityiskiitos syntymäpäiväni huomioimisesta, lämmitti mieltä todella paljon!

– Sari Holkko

Asiakasneuvoja, Elisa Shopit, Tampere Lielahti

Uusi puhelimeni ei lähettänyt eikä vastaanottanut MMS-viestejä. Menin liikkeeseen, jonotin, ja sain todella hyvää ja ammattitaitoista palvelua. Nainen liikkeessä ei pystynyt minun ongelmaani ratkaisemaan mutta soitti henkilölle, joka sitten pystyi. Seuraavana päivänä MMS-viestit taas toimivat. Minulle jäi todella hyvä mieli kun asiakkaan vaikeaan ongelmaan paneudutaan ja etsitään ratkaisu vaikka väkisin. Kiitokset ihanalle ihmiselle.

– Terhi

Virpi Muikku, Kosmetologi, Ikaalinen

Kiitos Virpi jokaisesta hoitokerrasta, samalla saan myös ”sielunhoitoa” koko rahalla! Ihanaa syksyä ja paljon voimia sinulle! Suosittelen! Kauneushuone Valo!

– Maija-Liisa Järvinen

Sirkus Finlandia Ovipojat, Järvenpää

Tavaroita putosi lavan alle useampi ja aina ystävällinen ovipoika haki ne hymyn kera.Hienoa palvelua. Kiitos!

– Leena

Pirjo Orava, Alpuan valinta, Alpua

Pirjo on aina ystävällinen ja avulias. Kiitos hyvästä palvelusta.

– kyläläinen

Arto Pietilä, Jorvin sairaala, laitoshuolto, Espoo

Arto kun tulee siivoamaan osastollemme, on se aina piristysruiske! Hän on aina iloinen ja kaikille mukava ja tekee työnsä erinomaisesti!

– Maria

Nadja, Terra Nova Brasserie, Helsinki

Nadjan tapa esitellä ruokalistan annoksia oli valloittava sekä minun että lappilaisten vieraitteni mielestä. Siitä tuli hyvä mieli!

– Reino Myllymäki

Hatanpään puistosairaala / Vahtimestari, Tampere

Kiitos aina niin iloisesta, reippaasta ja ystävällisestä palvelusta Hatanpään puistosairaalan ruskeasilmäiselle ja poninhäntäiselle vahtimestarille! Valitettavasti en ole nimeä tiedustellut…

– Raija Valkonen