Anja Kemppainen, Leena Kärki, Kaisa Taskinen ja Inkeri Tolonen, Kajaanin Seudun Diabetesyhdistys, Kajaani
Kiitos Kajaanin Leideille upeasta ja todellakin virkistäneestä viikonlopusta. Olitte nähneet uskomatonta vaivaa edestämme! Kiitos keittiön uutterille naisille Inkerille ja Leenalle makoisista pöydän antimista ja täysistä vatsoista, Anjalle ja Kaisalle hauskoista ja persoonallisista ohjelmista ja ”terveysluennosta”! Ihana teatterillinen iltanumero vielä yllärinä Kaisalta – olisimme nauttineet pitempäänkin. Ylipäätään seurasta ja kaikesta meidän ajattelemistamme Teille Kajaanin naiset Pohjanmaan kokoinen KIITOS! Teitte meille kovat paineet, nährään ja olette niin Superia!
– Raahen makiat naiset
Janne Törrönen, Kuusakoski Oy, Heinola
Jouduin auto-onnettomuuteen Porissa. Rekasta lensi kivi tai tiiliskivi autoni etulasiin, joka meni aivan säpäleiksi. ”Suojelusenkeli” istui olkapäälläni, eikä suurempia vammoja syntynyt itselleni. Kuljettaja ei asiaa huomannut, mutta näin yrityksen nimen rekan katolla olevasta kyltistä. Janne Törrönen ystävällisesti selvitti auton kuljettajan tiedot, vaikka hänen ei olisi sitä tarvinnut tehdä. Tämä on todellakin hyvää palvelua
– Tanja Koski
Hoito-ja muu henkilökunta Verisuonikirurgian vuodeosasto, Meilahden sairaala, Helsinki
Taas 4 viikkoa ”vierailleena” täytyy antaa suuri ja lämmin kiitos erinomaisesta hoidosta kaiken kiireen keskellä. Olette mahtavia! Ja erityiskiitos syntymäpäiväni huomioimisesta, lämmitti mieltä todella paljon!
– Sari Holkko
Asiakasneuvoja, Elisa Shopit, Tampere Lielahti
Uusi puhelimeni ei lähettänyt eikä vastaanottanut MMS-viestejä. Menin liikkeeseen, jonotin, ja sain todella hyvää ja ammattitaitoista palvelua. Nainen liikkeessä ei pystynyt minun ongelmaani ratkaisemaan mutta soitti henkilölle, joka sitten pystyi. Seuraavana päivänä MMS-viestit taas toimivat. Minulle jäi todella hyvä mieli kun asiakkaan vaikeaan ongelmaan paneudutaan ja etsitään ratkaisu vaikka väkisin. Kiitokset ihanalle ihmiselle.
– Terhi
Virpi Muikku, Kosmetologi, Ikaalinen
Kiitos Virpi jokaisesta hoitokerrasta, samalla saan myös ”sielunhoitoa” koko rahalla! Ihanaa syksyä ja paljon voimia sinulle! Suosittelen! Kauneushuone Valo!
– Maija-Liisa Järvinen
Sirkus Finlandia Ovipojat, Järvenpää
Tavaroita putosi lavan alle useampi ja aina ystävällinen ovipoika haki ne hymyn kera.Hienoa palvelua. Kiitos!
– Leena
Pirjo Orava, Alpuan valinta, Alpua
Pirjo on aina ystävällinen ja avulias. Kiitos hyvästä palvelusta.
– kyläläinen
Arto Pietilä, Jorvin sairaala, laitoshuolto, Espoo
Arto kun tulee siivoamaan osastollemme, on se aina piristysruiske! Hän on aina iloinen ja kaikille mukava ja tekee työnsä erinomaisesti!
– Maria
Nadja, Terra Nova Brasserie, Helsinki
Nadjan tapa esitellä ruokalistan annoksia oli valloittava sekä minun että lappilaisten vieraitteni mielestä. Siitä tuli hyvä mieli!
– Reino Myllymäki
Hatanpään puistosairaala / Vahtimestari, Tampere
Kiitos aina niin iloisesta, reippaasta ja ystävällisestä palvelusta Hatanpään puistosairaalan ruskeasilmäiselle ja poninhäntäiselle vahtimestarille! Valitettavasti en ole nimeä tiedustellut…
– Raija Valkonen