Marjut Toimistosihteeri, Lahden kaupunginsairaala/ Laboratorio, Lahti
Maanantaiaamuna annoit mallikasta ohjausta laboratoriossa asioiville. Suuret kiitokset ja iloa työhösi!
– näytteenotettava
Heini Kekkonen, Kyyhkylä, Mikkeli
Hitookseen energinen pakkaus luo meihin toisiin niin hiRRRmuisen määrän jälleen jakamisen energiaa.
– Sippendaali <3
Jaana Niitymäki, Lorella, Tampere
Kiitos Jaanalle todella loistavasta ja asiantuntevasta asiakaspalvelusta. Tämän kokemuksen johdosta olen valmis matkustamaan Turusta Tampereelle vaateostoksille!
– Anne-Maria Pekkin
Kela, Lahti
Mä lähden Kelaan ja siellä relaan, on se Arto joka karkkeja & voimia jakelee.Sit on tää iki-iloinen nelosen paikan näppärä tumma tyttö sekä se Ihana empaattinen täti joka taisi olla Paula. Näin saan asioilleni mielenrauhan.IHQ 🙂 Lahden Kelan asiakaspalvelu!
– T: Heii… ”On niin helppo olla onnellinen”
Sokos Kosmetiikka, Lahti
Kiitokset mukavasta Lancome kauneusillasta maanantaina 1.9. Peruutuspaikalta meikkijakkaralle.
– Yllätysmalli
Metsäalan opiskelijat, Kainuun ammattiopisto, Kajaani
Lämmin kiitos reippaille nuorille miehille, jotka esittelivät Kajaanissa Maalaismarkkinoilla metsäkonetta lapsille. Olitte niin ystävällisiä ja suhtauduitte kannustavasti konetta tutustumaan tulleisiin lapsiin, että äidistä tuntui erityisen hyvältä. Kotona puhuttiin pitkään kokemuksesta ja voi sitä lapsen iloa kun hänet otettiin noin ihanalla tavalla vastaan koko tapahtumassa. Suurkiitos!
– Markkinavieras
Sirpa, Maxi Makasiini, Kajaani
Kiitos erittäin hyvästä palvelusta Sirpa. Tulin kassallesi tavaroineni perjantaina ja kysyin vielä ohimennen niistä tarjouskananmunista. Tarjouslappua ei näkynyt kananmunien kohdalla, joten en tiennyt niitä ostaa. Otit kassalta yhteyden puhelimella ja kysyit kananmunien tilannetta mikä se oli. Asiahan sitten selvisikin, ja niin minä sain kananmunat mukaani. Kiitos vielä kerran hyvästä asiakaspalvelusta, jatka vain samaan malliin.
– Tyytyväinen asiakas
Marko Jylli, Länsi-Suomen Osuuspankki, Noormarkku
Aina käydessäni pankissa tulen hyvälle mielelle asioidessani hänen kanssaan. Hän on erittäin ystävällinen ja hymyileväinen ja osaa asiansa ja palvelee asiantuntevasti. Hän on oikeassa paikassa asiakaspalvelijana!
– Marja Haapakoski
Pia Saksanen, DNA kauppa, Lappeenranta
Soitin DNA kauppaan kysyäkseni neuvoa uuden puhelimen hankinnassa. Minulle älypuhelimet ovat uusi tuttavuus. Minulle vastasi Pia iloisella äänellään ja asenteellaan. Meillä oli hyväntuulinen keskustelu erilaisista puhelinmalleista ja ylipäätään älypuhelimen käytöstä. Saimme valittua minulle sopivan puhelimen ja siihen minun tarpeisiin sopivan DNA-liittymän. Kiitos Sinulle Pia. Minulle jäi erityisen hyvä mieli.
– Hanna
Minna Kuisma, Kotiputiikki, Tampere
Kotiputiikin Minna lähetti minulle uuden magneettirannekorun katkenneen tilalle vaikka en kyseistä korua ollut häneltä alunperin ostanutkaan. Huippua palvelua.
– Virpi Sillanpää