Kiitoskeskus | Page 280 of 1454 | Positiivarit

Marjut Toimistosihteeri, Lahden kaupunginsairaala/ Laboratorio, Lahti

Maanantaiaamuna annoit mallikasta ohjausta laboratoriossa asioiville. Suuret kiitokset ja iloa työhösi!

– näytteenotettava

Heini Kekkonen, Kyyhkylä, Mikkeli

Hitookseen energinen pakkaus luo meihin toisiin niin hiRRRmuisen määrän jälleen jakamisen energiaa.

– Sippendaali <3

Jaana Niitymäki, Lorella, Tampere

Kiitos Jaanalle todella loistavasta ja asiantuntevasta asiakaspalvelusta. Tämän kokemuksen johdosta olen valmis matkustamaan Turusta Tampereelle vaateostoksille!

– Anne-Maria Pekkin

Kela, Lahti

Mä lähden Kelaan ja siellä relaan, on se Arto joka karkkeja & voimia jakelee.Sit on tää iki-iloinen nelosen paikan näppärä tumma tyttö sekä se Ihana empaattinen täti joka taisi olla Paula. Näin saan asioilleni mielenrauhan.IHQ 🙂 Lahden Kelan asiakaspalvelu!

– T: Heii… ”On niin helppo olla onnellinen”

Sokos Kosmetiikka, Lahti

Kiitokset mukavasta Lancome kauneusillasta maanantaina 1.9. Peruutuspaikalta meikkijakkaralle.

– Yllätysmalli

Metsäalan opiskelijat, Kainuun ammattiopisto, Kajaani

Lämmin kiitos reippaille nuorille miehille, jotka esittelivät Kajaanissa Maalaismarkkinoilla metsäkonetta lapsille. Olitte niin ystävällisiä ja suhtauduitte kannustavasti konetta tutustumaan tulleisiin lapsiin, että äidistä tuntui erityisen hyvältä. Kotona puhuttiin pitkään kokemuksesta ja voi sitä lapsen iloa kun hänet otettiin noin ihanalla tavalla vastaan koko tapahtumassa. Suurkiitos!

– Markkinavieras

Sirpa, Maxi Makasiini, Kajaani

Kiitos erittäin hyvästä palvelusta Sirpa. Tulin kassallesi tavaroineni perjantaina ja kysyin vielä ohimennen niistä tarjouskananmunista. Tarjouslappua ei näkynyt kananmunien kohdalla, joten en tiennyt niitä ostaa. Otit kassalta yhteyden puhelimella ja kysyit kananmunien tilannetta mikä se oli. Asiahan sitten selvisikin, ja niin minä sain kananmunat mukaani. Kiitos vielä kerran hyvästä asiakaspalvelusta, jatka vain samaan malliin.

– Tyytyväinen asiakas

Marko Jylli, Länsi-Suomen Osuuspankki, Noormarkku

Aina käydessäni pankissa tulen hyvälle mielelle asioidessani hänen kanssaan. Hän on erittäin ystävällinen ja hymyileväinen ja osaa asiansa ja palvelee asiantuntevasti. Hän on oikeassa paikassa asiakaspalvelijana!

– Marja Haapakoski

Pia Saksanen, DNA kauppa, Lappeenranta

Soitin DNA kauppaan kysyäkseni neuvoa uuden puhelimen hankinnassa. Minulle älypuhelimet ovat uusi tuttavuus. Minulle vastasi Pia iloisella äänellään ja asenteellaan. Meillä oli hyväntuulinen keskustelu erilaisista puhelinmalleista ja ylipäätään älypuhelimen käytöstä. Saimme valittua minulle sopivan puhelimen ja siihen minun tarpeisiin sopivan DNA-liittymän. Kiitos Sinulle Pia. Minulle jäi erityisen hyvä mieli.

– Hanna

Minna Kuisma, Kotiputiikki, Tampere

Kotiputiikin Minna lähetti minulle uuden magneettirannekorun katkenneen tilalle vaikka en kyseistä korua ollut häneltä alunperin ostanutkaan. Huippua palvelua.

– Virpi Sillanpää