Kiitoskeskus | Page 282 of 1454 | Positiivarit

Mervi, ABC Viipurinportti, Lappeenranta

Allergioista kärsivänä perheenä pähkäilimme illalla väsyneinä ruokatilaustamme palatessamme hauskalta kesäreissulta Tykkimäeltä. Lapset tilasivat jauhelihapitsan puoliksi, mutta emme muistaneet tilausvaiheessa varmistaa, ettei siinä vain ole valkosipulia. Onneksi nuorin tyttäremme ei ehtinyt haukata pitsaa, kun vanhempi muisti kysyä asiasta. No olihan siinä. Keittiöhenkilökunta teki nuorimmaiselle oman, uuden pitsan, eikä edes veloittanut meitä siitä, vaikka kysehän oli tietysti meidän omasta huolimattomuudestamme! Kiitos upeasta asiakaspalvelusta ja hyvästä ruoasta, tulemme kyllä uudestaan!

– Kirsi Matikainen perheineen

Parkkiperhoset & Uusi Autohuolto, Hämeenlinna

Pelastitte päiväni. Kiitos! Ihana idea. Parasta mainosta Parkkiperhosta tukeville yrityksille. Parkkisakot kun ovat kohtuuttomat aiheutettuun vahinkoon nähden.

– Taija

Leonardo Lezama Ruiz, Vantaan työterveyslaitos, Vantaa

Kiitos inhimillisestä, asiakkaan kokonaisuutena, ihmisenä vastaanottavasta palvelusta. Asianmukaisiin tutkimuksiin ohjaamisesta nopeasti. Olet ystävällinen ja sinulla on aikaa asiakkaalle. Hymyillen palvelut. Luoksesi on aina ilo tulla. Kiitos.

– Minna Väänänen

Rengascenter, Ähtäri

Peräkärryn rengas oli mennyt puhki mökkimatkalla ja se piti saada ehjäksi viikonlopun aikana. Lauantai 16.8.2014 ei ole vielä renkaiden sesonkiaikaa ja se aiheutti hieman hankaluuksia! Ähtärin Nesteeltä sain kuitenkin vinkin, että Ähtärin Rengascenter voisi olla auki ja sieltä saattaisi apu löytyä. Ja löytyihän se! Kiitos nuorelle miehelle, joka ripeästi paikkasi kumin sekä kassamiehelle! Tälläisellä asenteella ja palvelulla pääsee pitkälle!

– Carita

Anni, Hiuskeidas, Kajaani

Olen aina pitänyt siitä kuinka leikkaat hiukseni ja raidat ovat olleet juuri oikean sävyiset. Kiitos sinulle Anni! Annat myös asiakkaan olla omissa oloissaan jollei olla juttutuulella. Se on sitä hyvää asiakaspalvelua.

– Vakioasiakas 🙂

Lauri, Jack & Jones, Kouvola

1,5 tunnin lyhyt kierros kauppakeskus Veturin liikkeissä ja J&J liike oli ainoa, jossa sai asiakaspalvelua kun muissa liikkeissä hädin tuskin edes tervehdittiin! Hymyilevä ja ystävällinen nuorimies, jolla on oikea asenne asiakaspalveluun. Kiitos, oli miellyttävää asioida liikkeessänne!

– Virpi

Eläinsairaala Countrypolis, Kajaani

Kiitos ystävällisestä, nopeasta ja asiantuntevasta hoidosta lauantaina Maritalle ja Marjalle!

-Leevi

Maarit Sahraravand, Akuutti24, Lahti

Kiitokset todella taitavalle, asiantuntevalle ja empaattiselle lääkärille! Sain erittäin hyvää hoitoa! Olet ehdottomasti oikealla alalla. Toivon kaikkea hyvää urallesi.

– Tyytyväinen potilas

Kela

Sain kirjeen Kelalta ja kuoreen oli liimattu sydäntarra. Ai että lämmitti mieltä kun noin toimittiin. Harmi kun en tiedä kuka tarran laittoi. Kiitos <3

– Heta Tuohino

Heli Nevalainen, Kela/Puhelinpalvelu, Joensuu

Epätietoisessa tilanteessani soitin 18.7. Kelan puhelinpalveluun ja sieltä Heli vastasi. Heti alusta saakka puhelussa tuntui siltä, että olen tietävissä käsissä 🙂 Suurella inhimillisyydellä ja empaattisuudella Heli vastasi kaikkeen ja ohjeisti miten tulee toimia. Saisinpa hänelle suoran numeron jos milloin tulevaisuudessa tarvitsen neuvoja!

– Minttu Mustonen