Kiitoskeskus | Page 283 of 1454 | Positiivarit

Raija Mäkelä, Kela, Järvenpää

Kelassa ei aina ole helppoa asioida kaikesta byrokratiasta, ym. johtuen. Raija on aina ollut aivan mahtava. Kun vuoronumero tulee kohdalle, hän lopettaa kaiken muun ja katsoo tulijaa silmiin sanoen: ”Tervetuloa, kuinka voin auttaa?” Kaikkea hyvää Raijalle kohta alkaviin eläkepäiviin ja elämään yleensäkin!

– Minttu

Henna Tauriainen + avustaja, Lehtikankaan hammashoitola, Kajaani

Kiitos hyvästä hammahoidosta ammattitaitoiselle ja rauhalliselle hammaslääkärille ja avustajalle 🙂

– Juurihoidettu

Juha Pekka Korhonen, Hämeen Poliisilaitos Lahden Pääpoliisiasema, Lahti

Suuri kiitos asiantuntevasta ja kivasta asiakaspalvelusta tänään (14.8) uusiessani passia. Sinun lämmin palvelualttiutesi antoi hyvän mielen pitkäksi aikaan. Hyvää loppukesää niin sinulle kuin koko ”passi-toimistolle” ruuhkien keskellä.Ystävällisin terveisin!

– Seppo Virtanen

Huoltokorjaamo Veikko Grönroos, Pori

Sain sydämellistä ja hyvää asiakaspalvelua Huoltokorjaamo Veikko Grönroosin liikkeessä polkupyöräni takuuasiassa! Kiitos!!

– Marja-Liisa Lehto

Eija Kemppainen, Paljakka Info, Puolanka

Kiitos loistavasta ja ystävällisestä palvelusta! Pakasterasioita haettiin meitä varten, marjat saimme pakasteeseen ja ensiluokkaisina kotiin. Sydämelliset kiitokset. Suosittelen kaikille Hiihtokeskus Paljakkaa!

– Merja ja Matti Antila

Jonna, K-citymarket Päivölä, Seinäjoki

Kiitos asiallisesta ja ystävällisestä asiakaspalvelusta kysyessäni hyllystä uupuvaa tuotetta! Löysit puuttuvaa tuotetta varastosta ja etsit minut käsiisi ennen kuin ehdin poistua. Näin niitä ihmisiä tulisi palvella. Käyn toistekin varmasti. Sopisi ottaa muualla opiksi, miten pelkällä ystävällisyydellä voi saada tyytyväisiä asiakkaita aikaiseksi. Asenne ratkaisee ja sinulla Se on kohdillaan!

– Ahti

Shell, Lieto

Kiitos kun hoiditte hienosti 6.8. autoni pesun, ja voin juoda kahvia odottaessani.

– Raili Virtamo-Gustafsson

Kristina G. , Silja Line, Helsinki

Sain Silja Linen Helsingin lippupalvelusta erittäin ystävällistä, lämmintä ja aurinkoista palvelua Kristiinalta 6.8.2014 ostaessani laivaristeilyä Tukholmaan. Siinä on asiakaspalvelija paikallaan. Kristiina jätit todella jäljen sydämeeni!

– Prätkä”tyttö”

Hoitaja/nuori vaalea lyhythiuksinen, Kirurginen sairaala/röntgen, Helsinki

Kiitos todella hyvästä, asiantuntevasta ja ystävällisestä palvelusta mammografia käynnillä. Jäi hyvä mieli 🙂 hyvästä palvelusta.

– Asiakas

Tauno Lehtonen, Kajaanin optikkoliike, Kajaani

Kajaanin optikkaliikkeen nahkahousuiselle myyjälle suurkiitokset ystävällisestä palvelusta 🙂

– Tauno Lehtonen