Raija Mäkelä, Kela, Järvenpää
Kelassa ei aina ole helppoa asioida kaikesta byrokratiasta, ym. johtuen. Raija on aina ollut aivan mahtava. Kun vuoronumero tulee kohdalle, hän lopettaa kaiken muun ja katsoo tulijaa silmiin sanoen: ”Tervetuloa, kuinka voin auttaa?” Kaikkea hyvää Raijalle kohta alkaviin eläkepäiviin ja elämään yleensäkin!
– Minttu
Henna Tauriainen + avustaja, Lehtikankaan hammashoitola, Kajaani
Kiitos hyvästä hammahoidosta ammattitaitoiselle ja rauhalliselle hammaslääkärille ja avustajalle 🙂
– Juurihoidettu
Juha Pekka Korhonen, Hämeen Poliisilaitos Lahden Pääpoliisiasema, Lahti
Suuri kiitos asiantuntevasta ja kivasta asiakaspalvelusta tänään (14.8) uusiessani passia. Sinun lämmin palvelualttiutesi antoi hyvän mielen pitkäksi aikaan. Hyvää loppukesää niin sinulle kuin koko ”passi-toimistolle” ruuhkien keskellä.Ystävällisin terveisin!
– Seppo Virtanen
Huoltokorjaamo Veikko Grönroos, Pori
Sain sydämellistä ja hyvää asiakaspalvelua Huoltokorjaamo Veikko Grönroosin liikkeessä polkupyöräni takuuasiassa! Kiitos!!
– Marja-Liisa Lehto
Eija Kemppainen, Paljakka Info, Puolanka
Kiitos loistavasta ja ystävällisestä palvelusta! Pakasterasioita haettiin meitä varten, marjat saimme pakasteeseen ja ensiluokkaisina kotiin. Sydämelliset kiitokset. Suosittelen kaikille Hiihtokeskus Paljakkaa!
– Merja ja Matti Antila
Jonna, K-citymarket Päivölä, Seinäjoki
Kiitos asiallisesta ja ystävällisestä asiakaspalvelusta kysyessäni hyllystä uupuvaa tuotetta! Löysit puuttuvaa tuotetta varastosta ja etsit minut käsiisi ennen kuin ehdin poistua. Näin niitä ihmisiä tulisi palvella. Käyn toistekin varmasti. Sopisi ottaa muualla opiksi, miten pelkällä ystävällisyydellä voi saada tyytyväisiä asiakkaita aikaiseksi. Asenne ratkaisee ja sinulla Se on kohdillaan!
– Ahti
Shell, Lieto
Kiitos kun hoiditte hienosti 6.8. autoni pesun, ja voin juoda kahvia odottaessani.
– Raili Virtamo-Gustafsson
Kristina G. , Silja Line, Helsinki
Sain Silja Linen Helsingin lippupalvelusta erittäin ystävällistä, lämmintä ja aurinkoista palvelua Kristiinalta 6.8.2014 ostaessani laivaristeilyä Tukholmaan. Siinä on asiakaspalvelija paikallaan. Kristiina jätit todella jäljen sydämeeni!
– Prätkä”tyttö”
Hoitaja/nuori vaalea lyhythiuksinen, Kirurginen sairaala/röntgen, Helsinki
Kiitos todella hyvästä, asiantuntevasta ja ystävällisestä palvelusta mammografia käynnillä. Jäi hyvä mieli 🙂 hyvästä palvelusta.
– Asiakas
Tauno Lehtonen, Kajaanin optikkoliike, Kajaani
Kajaanin optikkaliikkeen nahkahousuiselle myyjälle suurkiitokset ystävällisestä palvelusta 🙂
– Tauno Lehtonen