Kiitoskeskus | Page 284 of 1454 | Positiivarit

Tuula Icen, Apteekki Atolli, Joensuu

Olen ollut apteekissa asiakkaanasi joskus ja muistan kuka olet. Ajattelin kiittää hyvästä asiakaspalvelusta ja toivottaa työn iloa. On ilo nähdä noin viisas ja sopuisa ihminen työnsä ääressä.

– Henna Makkonen

KAKS synnäri ja osasto 4:n henkilökunta, Kajaani

Suurkiitos synnärin ja osasto 4:n henkilökunnalle hyvästä hoidosta ja huolenpidosta! Aurinkoista loppukesää koko hoitohenkilökunnalle!

– Jonna ja Tapani

K-supermarket, Sotkamo

Asiakaspalvelua parhaimmillaan, sain valmiiksi siivotut mansikat kaupasta. Meinasi iskeä mansikkapaniikki, vaan henkilökuntanne pelasti päiväni (ja tulevan talven). Kiitos!

– Virpi Hiljanen

Juhlavieraat &, Ravintola Sirius, Pekka Heikkinen & kump., Salonki Silkki ja Sokeri, Hiustupa, Kajaanin Tanssiteatteri, Peter Joukainen & bändi, Roope Ylitalo, Anna-Maria Viikilä, Ompelimo Heliko, Risto Haverinen, Kajaani, Oulu, Siilinjärvi, Lempäälä

Kiitos kaikille Kajaanissa 19.7.2014 häihimme osallistuneille juhlavieraille, esiintyjille, kuvaajalle ym.! Teitte juhlastamme ikimuistoisen 🙂

– Mimmi & Tatu

Jonna, K-Citymarket Päivölä, Seinäjoli

Kiitos kaunis ihanalle Cittarin Jonnalle auttaessasi minua jääpalapussien etsimisessä! Kasvoillasi oli oikeasti auttamisen halu ja hymy, ei hälläväliä-asenne pyytäessäni apua vieraassa kaupassa! Mieleni teki ostaa kimppu ruusuja, olin kiertänyt kauppaa huonoilla jaloillani jo kauan ennen kuin tervehdit iloisesti minua ja uskalsin pyytää apua. Kiitos vielä ja mukavaa kesänjatkoa sinulle! Olet oikeassa ammatissa.

– mummo Lapualta

Terhi Puumalainen, Teppanan hammashoitola, Kajaani

Kiitokset asiantuntevasta ja mukavasta hammaslääkärikokemuksesta hammaslääkäri Terhi Puumalaiselle!

– Pelkäävä juurihoitopotilas

Kajaanin Harrastajateatteri, Kajaani

Kiitos ihanasta kesäelämyksestä Teppanassa 14.7. Mahtavat Risto ja Nelli, raikasta energiaa, menevää musiikkia ja tosi hienoja roolisuorituksia! Erityiskiitos Rauhan esittäjälle makeimmista nauruista! Koko perheemme viihtyi.

– Raila ja lapset

Pasi, Balls, Kajaani

Kiitos hyvästä palvelusta!

– Sniper

Validiatalo, Kajaani

Kiitos Kajaanin Validiatalon henkilökunnalle hoidosta, avusta ja yhteistyöstä.

– Rennen perhe.

Janette, kesäapulainen, liikennepuisto, Kajaani

Olimme lapsenlapsen kanssa Kajaanin liikennepuistossakesäkuussa. Sinä Janette olit iloinen ja autoit lapsille sopivan kokoisia autoja. Annoit esimerkin miten töitä tehdään, olit koko ajan työn touhussa et ehtinyt/halunnut/ istua penkillä. Kaikkea hyvää jatkossa. tv:mummot

– Marja-Leena