Kiitoskeskus | Page 72 of 1454 | Positiivarit

Sairaanhoitaja, Terveystalo / työterveys, Ruovesi

Sain hyvää ja asiakasta palvelevaa hoitoa. Minut otettiin hyvin huomioon ja tulokset tuli nopeasti! Kiitos paljon! Palvelu oli ystävällistä!

-Niina Airas

Jyväskylän kaupunki, Jyväskylä

Kiitos Jyväskylän kaupunki Soiden lammen hiihtolenkin valaistusta ladusta! Ladulta puuttui pätkä valaistusta, nyt vihdoinkin koko lenkki valaistu. Kiitos!!!

-Eijuli

Saana Sandelin, Kunnaneläinlääkäri, Kajaani

Suurkiitos Saanalle, joka kiireestä huolimatta jaksaa kohdata asiakkaan positiivisella mielellä. Kiitos myös erittäin asiantuntevasta hoidosta äkillisesti sairastuneelle koirallemme!

-Satu

Kake Kiviniemi ja kumppanit, Suomen Vaskisepät Oy, Jyväskylä

Uusi peltikatto syntyi kovalla työllä viimasta ja pakkasesta huolimatta hyväkäytöksiseltä, ahkeralta ja taitavalta peltiseppäkaksikolta. Monenlaiset työn aikana vastaantulleet lisähommatkin hoituivat nuorilta miehiltä hienosti, ei voi kuin ihailla asennetta. KIITOS.

-Marju Enqvist

OYS, Päivystys ja Vatsaosasto 1A, OULU

Kiitos kaikille minua hoitaneille OYS:in päivystyksen hoitajille ja lääkäreille 31.12.2022. Kiitos myös labrahoitajille sekä röntgenhoitajille. Kiitos myös OYS:in Vatsaosasto 1A:n hoitajille ja lääkäreille 1.1-2.1.2023, erityiskiitos hoitajat Johanna ja Laura 🙂 Kaikki teette hienoa työtä kaiken kiireen keskellä. 7.1.2023 jouduin uudelleen päivystykseen ja taas kerran todella huolehtivasta, empaattista ja hyvää palvelua! ISO KIITOS!

-Anu Rytinki

Entrinki, Kajaani

Kiitos Kierrätyskeskus Entrinki! Entrinki lahjoitti Kajaanin Ikäihmisten Kuntouttavaan päivätoimintaan asiakkaiden iloksi kannettavan tietokoneen. Näin mahdollistuu entistä monipuolisempi yhteinen tekeminen.

-Päivätoiminnan poppoo

PHKS, suupoli, Lahti

Menin tavalliselle tarkastuskäynnille koskien suuta. Mutta samana aamuna oli tullut korvaan vaivaa. Ystävällinen lääkäri Juho Suojanen järjesti apua korvapuolelta samalla käynnillä. Säästyi toinen hankala matka kaukaa. Monet kiitokset !

-Sinikka

Positiivari, Lahti

Kiitos kun voin lukea Positiivaria kaukana kotimaastani🇫🇮 Anitta Californiasta

-Anitta

Veli, Salo

Kiitos kun jaksoit mun kanssani ja anteeksi se juttu, jolloin huusit vihaisena mulle. Anteeksi että olin tyhmä.

-Siskosi

Kari Jokiranta, Seinäjoen ammattikorkeakoulu, Seinäjoki

Valmistuin vastikään YAMK:sta, mutta Karin luennoilla olin jokunen vuosi sitten amk aikoina. Vasta oli puhetta entisen luokkakaverin kanssa, että Seinäjoesta ei muuta jäänyt kaipaamaan, kuin Jokirannan Karin oppitunteja. Mieleen jäi pohtiva, usein omissa ajatuksissaan oleva opettaja, joka myhäili välituntisin ympäristössä leivailevalle naiiviudelle. (tark. oikeinkirjoitus) Pääsykokeissa hän vavisutti parikymppisiä kysymällä, että mikä oli Lapuan liike. Mahtava persoona, pidä toi auktoriteetti ja eteläpohojalainen ylypeys!

-geronomi vuosien takaa