Naismyyjä, Gigantti, Kajaani
18.12. upeaa palvelua Gigantissa! Mukava asioida, kun on homnansa osaava myyjä. Kiitos naismyyjälle.
-Iloinen asiakas
TYKS, SYÖPÄHOITAJAT, TURKU
KIITOS,TEILLE KAIKILLE,OSAAVILLE HOITAJILLE. HUUMORI KUKKII JA ILO ON LÄSNÄ. JAKSATTE OLLA YSTÄVÄLLISIÄ JA AUTTAVAISIA ASIASSA KUIN ASIASSA. JAKSAMISTA ETEENPÄIN. KIITOKSIN JA HYVÄÄ TULEVAA UUTTA VUOTTA!
-ANJA
Miika, Elisa, Nummela
Olimme mieheni kanssa vaihtaneet kotona uuden Elisan Sim-kortin minun reistailevaan puhelimeeni. Osa puhelimen tiedoista ei siirtynytkään mukana. Ajoimme Karkkilasta Nummelaan, jossa taitava ja ystävällinen Miika hetkessä hoiti puhelimen ajantasalle. Suuret kiitokset!
-Helena P.
Roni, K-Supermarket, Karjas
Tarvitsin joulupukin konttiin voirasian päällyskansi/veitsi -yhdistelmän. Monen paikan ei oon jälkeen, Roni pani tuulemaan ja nyt lahjat peittyi kääröihin! Ihan superpalvelua!
-Anja Kari
Koiran taluttajat, Pieksämäki
Oli pyryttänyt runsaasti lunta ja kulkureitille oli muodostunut kapea polku. Olin palaamassa kaupasta pyörällä kun polulla oli tulossa vastaan pariskunta koiran kanssa. Valmistauduin jo nousemaan pyörän päältä kun pariskunta siirtyikin koiran kera sivuun polulta. Heidän kohdallaan huikkasin heille kiitokseni hymyn kera. Vain päivää myöhemmin olin itse kävelijänä lumen kaventamalla jalkakäytävällä kun vastaan oli tulossa pyörällä nuorimies reipasta vauhtia. Siirryin sivuun ja kun pyörä sujahti ohitseni kuului reipas ”kiitoos”. Kiitokseni pariskunnalle koiran kera kuin myös pyöräilevälle pojalle. Laitetaan hyvän mielen kiitokset kiertämään.
-Pyörämummo
Keuhkopoli, Tays, Tampere
Keuhkojen tähystys, asiansa osaava yksikkö ja mikä ystävällisyys. ErikoisKiitos hoitajalle, joka seisoi vieressäni, hän oli niin rauhoittava kuin lääke, enkeli! Kaikille Kiitos!
-Anna
Trimmaaja Saila Miettunen, Kemi
Lauantaina 10.12.22 käytimme koiratriona kynnenleikkuussa ja siistimässä kolmikon tassut. Kaleville se on pahinta, mitä pienelle koiralle voi tapahtua. Sailan käsittelyssä kaikki sujui hyvin. Saila on lämminhenkinen, rauhallinen ja käsittelee koiria rautaisella ammattitaidolla, hän tekee työtä sydämellään. Kiitos vielä tätäkin kautta, olet aarre <3
-Helvi, Kalevi ja Paavo omistajineen
Juhani Töytäri, Positiivarit, Lahti
Kiitos hyvänmielenpostista 2022, hyvää jatkoa!
-Tilaaja
Sami, DNA, Lahti
Hän hoiti chatissa asiani perusteellisesti ja ”kädestä pitäen” , lopulta pulma ratkesi.
-Heidi
Aila, Helsinki
Kiitos muistamisesta. Huomenna kahlataan lumessa Eijan juhliin
-Seija