Kiitoskeskus | Page 76 of 1454 | Positiivarit

Hanna Uusitalo, Matinkylän Terveysasema, Espoo

Hanna, monen monet kiitokset sinulle, kun jaksat hoitaa ”sydämellä” luonasi käyviä asiakkaita. Kaikilla ei ole taitoa siihen. Hyvän Joulun toivotukset sinulle!

-Eevuska

Nuori nainen, Kajaani

Sunnuntaina 4.12. puolenpäivän tienoilla Kasarminkadun Tokmannin parkkipaikalla lonkkavikainen kuusikymppinen nainen koetti lykkiä täyttä ostoskärryä eteenpäin. Lunta oli tullut, ja ostoskärryt jäivät jumiin lumeen. Iloisena yllätyksenä läheisestä autosta nousi ulos nuori nainen, kysyi ”Tarvitsetko apua?”. Olin jo ehtinyt soittaa mieheni apuun, ja hän tulikin sitten kärryjä työntämään, mutta tälle ihanalle, avuliaalle naiselle toivon sydämeni pohjasta kaikkea hyvää, ja hyvää joulua, olet upea ihminen. Autetaan toinen toistamme! Ystävällisin terveisin se punatakkinen harmaatukkainen nainen.

-Anja

Iloinen miesmyyjä, Knuutilankankaan K-market, Oulu

Aina niin iloisesti tervehtivä ja asiakkaita auttava. Rempseä ja reipas nuori mies, joka saa väsyneen työpäivän jälkeen hymyn aina asiakkaittensa huulille! Kiitos, että olet!

-Annakaisa

Petri, Suomen Kuurosokeat ry, Tampere

Kohtaat asukkaat aina ystävällisesti ja toiveita kuunnellen. Ei lupaa liikoja, mutta aina selvittää, mikä on mahdollista.

-Tulkki

Nuori mies, R-kioski/posti, kauppakeskus Valo, Lahti

Olin pakettia lähettämässä lauantaina 26.11 iltapäivällä. Tämä nuori mies löysi hetkessä sopivan pakkauksen ja juttu luisti muutenkin, ISO KIITOS!!

-Riitta

Vaate club, Vääksy

Kävin ohikulkumatkalla katselemassa vaatteita ja juttelemassa. Sain todella arvokkaan tiedon siinä jutellessamme, tiedon joka auttoi minua eteenpäin kun mietin mitä alan tekemään tulevaisuudessa, hoksasin tiedon arvon vasta kotona. Kiitollinen olen siitä.

-TM

Kuopion linja-auto nro 6 kuski, Vilkku, Kuopio

Tyttäreni lähti serkkulikkansa kanssa eka kertaa kahdestaan keskustaan linja-autolla. Kotiin lähtiessä olivat valinneet kuitenkin saman puolen kadusta kuin keskustaan tullessa, jolloin päätyivät Puijonlaakson päätepysäkille. Linja-autokuski oli uskomattoman huolehtivainen ja vei likat matkallaan pysäkille, josta pääsivät jatkamaan turvallisesti matkaansa. Suuret kiitokset sinulle huolehtivainen kuski, ettet jättänyt tyttöjä lauantai-iltana kahdestaan Puijonlaaksoon❤️ Saivat ikimuistoisen seikkailun ja muistavat varmana ensi kerralla vaihtaa kadun puolta kotiin tullessaan 👍😅

-Äiskä

Veli-Matti Anttila, Finnair, Helsinki

Matkalla Helsingistä Ouluun kapteeni kuulutti ja tarinoi pitkään leppoisalla Oulun murteella ja rikkailla sanavalinnoilla. Tuli hyvä mieli 🙂

-Reetta

Eero, Kuhmon kiva, Kuhmo

Haluan sanoa kiitokset Kuhmon kivalle, joka mahdollistaa sen, että tyttöjen tanssia voi Kuhmossa harrastaa kuka vaan sen takia, että on edullista. Eikä vaan sellaiset vanhemmat, ketkä tienaa hyvin, että on vara KALLIIT tanssitunnit maksaa. Ja ohjaajat olivat saaneet hienot tanssiesitykset aikaiseksi.

-Ellu

Sinikka, TYKS/Potilaskertomusarkisto, Turku

Halusin saada kaikki itseäni koskevat potilaskertomukset sairaalan arkistosta. Puhelimeen vastasi Sinikka (toivottavasti kuulin oikein), joka ystävällisesti ja selkeästi selitti miten tiedot heiltä voi saada ja mitä toimia se minulta vaatii. Hän kävi johdonmukaisesti vaihtoehdot läpi ja eteni askel kerrallaan loppuun. Sain loistavaa ja hyväntuulista palvelua ihmiseltä, joka oli selvästi omalla alallaan ja innostunut työstään. Voi että jäi hyvä mieli koko päiväksi!

-Tietojaan kyselevä Eila