Asiakaspalvelu, Lahden kirjasto, Lahti
Kyselen sekä chatissa että puhelimessa etsimääni kirjaa. Alkuun ei löydy, mutta eiväthän nämä ihmeentekijät luovuta. Lähettävät chatissa perään viestejä, vinkkejä ja neuvoja, soittavat puhelimitse perään! Ja lopulta, vanha kirja löytyy. Eikä tässä vielä kaikki, tekevät varauksenkin avukseni! Ihan mahtavaa palvelua, KIITOS! Eikä muuten ollut eka kerta. Kirjasto on niin kiva.
-Kati
Henkilökunta, 58-kahvila Korkeakoski, Juupajoki
Sain jälleen iloista ja mutkatonta palvelua 58-kahvilassa. Kahvilan työntekijä Inka auttoi ojentamalla laturin puhelimeeni, josta oli akku ulkoilun aikana tyhjentynyt. Sain avattua puhelimen ja paketin hakukoodi löytyi hyvin. Säästyin edestakaisin ajolta ja puhelinlataus kotikeikalta. Kiitos paljon kivasta palvelusta!
-Niina Airas
Asiakaspalvelu, Palkintotukku, Helsinki
Aivan erikoisen lämminhenkistä palvelua niin liikkeessä kuin sähköpostilla asioidessa. Mistä tämän erityisen palvelun sitten huomaa? Aina asioimisen jälkeen jää niin hyvä mieli, lausutut tai kirjoitetut sanat viestittävät ystävällisyyttä ja huomioimista ei kuitenkaan mitenkään ylisanoin. Kuinka paljon parempi maailma olisi, jos tämän kaltaisia kohtaamisia olisi enemmän.
-Tilaaja
Teinipoika bussissa no 7, Lahti
Harvinaista herkkua sain kokea täpötäydessä iltapäiväbussissa, joka oli täynnä koulusta palaavia nuoria. Eräs reipas teini-ikäinen nuorimies nousi penkistä antaen minulle, mummo 70+, paikkansa. Ilahduin tästä kovasti ja istumapaikka helpotti matkantekoa, kun jalat ovat kipeät liikkua. Huomasin kyllä, että pojan fiksu käytös herätti kavereissaan hämmennystä, jopa naureskelua, koska heitä ei ehkä ole opetettu tällaiselle hyvälle käyttäytymiselle. Siispä suuri kiitos pojalle, ja terveiset myös vanhemmilleen, jotka ovat opettaneet sivistyneitä tapoja lapselleen!
-Möysän mummo
Laboratorin nainen, Synlab, Lahti Mariankatu
Syöpähoidot vei suonet huonoksi. Verikokeita silti on otettava joskus. Synlab:illa kävin verikokeessa. Kiitos sinulle empaattinen, ihana verikokeen ottaja, joka loputa sait verta putkeen. Ikävä toimenpide nykyään minulle, mutta sinun ystävällinen ja lämmin kohtelu auttoi sen kestämään! Kiitos siitä.
-Eila Hiltunen
Ziggy, Karjaa
Löysin yllättäen itselleni uuden sielunkumppanin näinkin vanhalla iällä (72 v.) meidän ajatuksemme menevät niin yhteen. Olen saanut paljon pyyteetöntä apua häneltä ja aina hyvän mielen tavatessamme.
-Tupu
Koko porukka, Jussin pyöräpiste, Jukolankuja, Oulu
Lämpimät kiitokset nopeasta pyörähuollosta ja huumoripitoisesta palvelusta! Kylläpä on kevyt polkea talven yli kohti aurinkoa 😊
-Miettiskä
Toni Aho, Iho klinikka, Oulu
Kiitos 8.11.2022 luennosta Oulun Technopoliksen Reykjavik -salissa. Luentosi oli kiinnostava ja ajankohtainen, sillä vietämmehän nyt IHO-VIIKKOA. Kiittäen Oulun seudun Allergia, Atopia ja
-Astmayhdistyksen hallituksen varapuheenjohtaja Hilkka Nivukoski
Bussikuski 8.11 klo 20:07, Rantakylään linja 1, Joensuu
Kävelin rivakasti kohti bussipysäkki, kun huomasin että en ennätä sille kun bussi oli ohittanut sen ja odotti liikennevalojen vaihtumista kääntyäkseen seuraavaa pysäkkiä kohti. Laitoin juoksuksi jotta ehtisin seuraavalle pysäkille ennen bussia. Tottakai bussi oli nopeampi, mutta kun bussikuski huomasi että viittelöin, niin hän pysäytti bussin ennen seuraavaa pysäkkiä ja otti minut väliltä kyytiin vaikka siinä ei ollut pysäkkiä. Kuski pelasti iltani kun satoi ja seuraava bussi olisi lähtenyt vasta puolen tunnin kuluttua.
-Päivi Könönen
Arttu, Postin asiakaspalvelu, EI KULJETUS, Tampere
Erittäin tärkeitä tuotteita oli postin kuljetuksessa klo 14 pakettina, perillä piti olla eilen. Yritetty toimittaa, klo 17,23 eilen…….. Arttu asiakaspalvelusta pelasti tilanteen ja tärkeät tuotteet saapuivat tänään, vaikkakin vuorokauden myöhässä. Artulle ruusut, kuljetukseen risut !!!! Eikä ihan ekat risut.
-Pia / Kuvake