Nainen, Saaren suutari, Helsinki
Jätin puolisoni kengän korjattavaksi. Ystävällinen nainen tarkasti molemmat kengät huolella ja näytti mikä pidentäisi kenkien käyttöikää. Sovimme korjauksista. Ja sama iloinen, auttavainen ja erittäin ystävällinen yrittäjä/työntekijä oli vastassa noutaessani kenkiä. Sain kaksi kertaa hyvän mielen itselleni ja puolisoni kuin uudet kengät, siitä kaunis kiitos!
-Sonja
Sari Terövä, Koulunmäen yhtenäiskoulu, Äänekoski
Kiitos työkaveruudesta ja positiivisesta tavasta keskustella asioista. Monet asiat on saanut uuden näkökulman niiden tutkailuun.
-Riitta
Soile Niemi ja hoitotiimi, Coxa, Tampere
Olin lonkan tekonivelleikkauksessa ja toipuminen on onnistunut mukavasti, olen kiitollinen 🙂
-Kirsti Rantanen
Kokki-Jussi + Tiimi, Positiivarit, LaHTI
Haluan kiittää niistä lukuisista Onnen ja ILON Hetkistä, joita aforismit, tarinat ja myös tuotteet ovat antaneet ja nostaneet pintaan. HALUAN nostaa päällimmäiseksi muistisäännöksi Meille, Teille ja eritoten Heille 4.10.2022 Asenne -tarinan// Kauas katsoen löytää perille <3 Tämä olkoon jokaisella mielessä (jos ei ensinnä aamulla ja sitten seuraavana) niin syyssateessa kuin kesähelteessäkin…. ASENNE 😉
-Jyrki A
Koko tiimi, Kalasataman terveyskeskus, Helsinki
Olen eri syistä joutunut asioimaan usein Kalsataman terveysasemalla puhelimitse viimeisen kuukauden aikana. Olen saanut erittäin hyvää palvelua jokaisella kerralla. Erityisesti minua ilahdutti henkilö., joka tilatessani kontrollikäyntiä laoratorioon sairaalassa oloni jälkeen, toivotti minulle pikaista toipumista ja hyvää päivän jatkoa!
-Polvi
Kauppias Timo Ojala, K-Supermarket Lautturi, Huittinen
Enemmän kuin hyvää asiakaspalvelua! ISO KIITOS <3
-Aila Raiskio Tampere
Sini, SOKOS Kosmetiikka osasto, Oulu
Mummoikään ehtinyt etsi asiallista ja huoliteltua silmämeikkiä. Sehän löytyi Sinin kärsivällisellä avustuksella vaikka tehtävä olikin melko haasteellinen. Meikin osaa mummo tehdä ihan itse ja lopputulos siisti ja ilmettä sekä itsetuntoa kohottava. Ei olisi onnistunut ilman Sinin positiivista ja asiantuntevaa apua. Kiitos!
-Tytti
Farmaseutti, City-Marketin Apteekki, Jyväskylä
SUURKIITOS, Sinulle Farmaseutti City-Marketin Apteekissa 21.9.2022. Hoidit hienosti lääkeasiani. Ihailin sitä, että hoidit asian heti siinä odottaessa etkä kehottanut tulemaan seuraavana päivänä uudestaan. Tarvitsin sitä lääkettä jo sinä kyseinä iltana! Esimerkillistä PALVELUA! KIITOS!
-Pirjo
Niina, Sokos, Oulu
Kiitos suurenmoisesta asiakaspalvelusta Lancomen kosmetiikkaosastolla. Sinulla on kyky asettua samaan mielentilaan asiakkaan kanssa ja osaat lukea hänen mieltään. Lisäksi asiantuntemuksesi ja tietämyksesi tekivät minuun suuren vaikutuksen.
-KK
Petri, NHJ Ekokuljetus, Kokkola
Taloyhtiömme viemärit kaipasivat yllättäen tyhjennystä ja se tilattiin sopimuksen mukaan paikalliselta Ekokuljetukselta. Asiakaspalvelu vastasi viestiin jo viikonloppuna ja tilaus saatiin maanantaille eli uskomattoman nopeasti. Tilauksen perusteella Ekokuljetuksen ammattilaiset katsoivat, että saostuskaivojen tyhjennys ei riitä, vaan viemäriputket tarvitsevat myös huuhtelua. Niinpä maanantaina paikalle tulikin huuhteluauto ja sen asiantunteva kuljettaja Petri. Huuhtelu ja tyhjennys onnistuivat hienosti. Hajuhaitat hävisivät. Mutta lisäksi saimme kuvauksen viemärikaivon ja -putkien kunnosta, ongelmien syistä ja tarpeellisista lisätoimista. Ja vielä hyvän huumorin siivittämänä. Ystävällistä, nopeaa ja erinomaista palvelua!
-Petteri