Henkilökunta, Terveystalo, Tampere
Minulla oli aika seulontaan mammografiaan. Olin junalla liikenteessä ja aikataulu oli hyvissä ajoin paikan päällä. Huomattuani useamman nimen kohdalla tulleen ei ole paikalla joten kysyin sopiiko minun tulla aikasemmin. Minut otettiin heti! Kiitos ja palvelu oli muutenkin ystävällistä ja mutkatonta. Hyvää työtä teette. Kiitos!
-Niina Airas
Koko tiimi, Kalasataman terveyskeskus, Helsinki
Aamulla perjantaina jalkani oli turvonnut niin, etten oikein pystynyt kävelemään. Soitin terveyskeskuksen numeroon ja sain lähetteen verikokeeseen, jotta saataisiin varmuus, mistä on kysymys. Noin kello 12 sain viestin, jossa testin tulos oli negatiivinen, joten soitin uudelleen terveyskeskuskeesn, Minut pyydettiin päivystykseen ja yllätyksekseni pääsein terveydenhoitajan vastaanotolle jo noin 15 minuutin odotuksen jälkeen. Hän tutki jalkaa ja kutsui lääkärin konsultoimaan. Sain häneltä lääkkeet ensiavuksi ja lupauksen lähetteestä jatkotutkimuksiin. Maanantaina sain jo kutsun tarkempiin tutkimuksiin lokakuussa. Kiitos ripeäastä ja tuloksellisesa hoidosta!
-\”Polvi\”
Tommi H, Pyörävarikko, Kuopio
Fillarini vaihteet sanoivat sopimukset irti muiden paitsi ykkösvaihteen osalta. Poljin ykkösellä matkani aivan vimmatusti ihan väsymykseen asti. Lauantai aamun käynti pyörävarikolla pelasti viikonloppuni. Sain todella poikkeuksellisen ystävällistä palvelua ja kulkupelini kuntoon. Suurenmoiset kiitokset siitä. Voin todella suositella Pyörävarikkoa!
-Fillarimummo
Anu Keskimäki, Hirvinummi, Kurikka
Hän on niin ihana, aurinkoinen, hassu ihminen. Pistää aina hymyilemään ja hän on kuin ruusu kukkakedolla, jota unohda en ikinä
-Anonyymi
Kauppias ja henkilökunta, K-MARKET KAUKOLA, MIKKELI
Heips vaan! käivn tänään torstaina 1.9.2022 omassa lähikaupassani K-MARKET KAUKOLASSA. Kauppa sijaitsee Mikkelissä. Tulin erittäin hyvälle ja illoiselle tuulelle, (olin hyvällä mielellä jo kauppaan mennnessänikin), sillä kaupan kassalla oli vuorossa kiva henkilö, Iiro. Myös Teppo-myyjä oli vuorossa ja itse kauppias Minna. Sain niin hyvää ja hienoa palvelua, että oksat pois!!! Sanoin kauppiaalle, kun hän minua palveli, että teillä on erittäin kiva käydä, koska teillä palvellaan. Hän sanoi, että se on heidän tavaramerkkinsä, että heillä pyritään palvelemaan hyvin asiakkaita! SE PITÄÄ TÄYSIN PAIKKANSA! Odotan jo seuraavaa kauppareissuani….. Iloisin syysterveisin:
-riemun ritva
Mika ja Jaana, JHL 379, Oulu
Kiitos onnitteluista ☺️
-paula.luttinen@gmail.com
Irja ja Tilda, Jorvin sairaala, Valvontaosasto, Espoo
Suurkiitokset osaavasta ja ystävällisestä hoidosta, kun olin viikonlopun yli kipeänä toipumassa operaatiosta! Teidän hoivissa tuntui turvalliselta sairastaa 🙂
-Lea
Perjantain tyttö, Synsam optikkoliike, Lahti
On ilo asioida liikkeessä, jossa asiakaspalvelu on viimeisen päälle hyvää. Siellä käydessä tuntuu, kuin olisi päivän tärkein ihminen ja hyvä ystävä. Synsam Lahdessa on tällainen, ja siitä suuri kiitos heille kaikille!
-Marja
Petra Luttinen, Phks, Lahti
Ilman asiansa osaavaa kuntoutusohjaajaa emme olisi pärjänneet ❤️ Nöyrä kiitos superammattilaiselle 🌹
-Omainen
Ville, Päijät-sote, Hollola
Kävin haavahoitajalla, joka kohteli minua kunnioittavasti ja ystävällisesti ja hellävaraisesti kuin olisin ollut hänen oma mummonsa.
-mummeli 70 v