Kiitoskeskus | Page 82 of 1454 | Positiivarit

Henkilökunta (Kassa), Prisma, Pirkkala, Tampere

Kiitos sinnikkäälle kassalle, joka kärsivällisesti perjantai-iltapäiväruuhkassa näpytteli bonuskortin numerot jotta sain bonukset! Kiitos sinä nuori kassa, sanoit ettet ollut vielä laittanut näppäilemällä, mutta hyvin se sujui! Olit muutenkin hyväntuulinen ja homma hoitui.

-Niina Airas

Ekaluokkalaisen äiti, katu, Akaa / Toijala

Hei, äiti aamulla, joka jaksat ekaluokkalaisen kanssa pyöräillä ja opettaa, kuinka tärkeä on taluttaa pyörä tien yli ja kuinka paljon turvallisempaa kuin suoraa vauhdilla säntäily. 🙂

-Volvokuski

Sari ja Jari/henkilökunta, Rasintupa, Vaskivesi

Iloiset kiitoksemme Rasintuvalle viettäessämme kultahääpäivää hyvässä pitsapaikassanne!

-Leila ja Urpo

Vaskikööri/Marjaana Martin, laulukuoro, Virrat, Vaskivesi

Yllättyneen iloiset kiitoksemme esittämästänne Häälaulusta, viettäessämme kultahääpäivää pitsapaikka Rasintuvalla!

-Leila ja Urpo

Mari, keskussairaala, Kemi

Sairaalan lähettikeskuksen työntekijä Mari on aina hyvällä ja iloisella tuulella. Hänestä saa virtaa ja hyvää mieltä. Kiitos Mari että jaksat hymyillä 🙂

-Tuija

Birgitta, Sokos, Helsinki

Löysin Sokoksen nettikaupasta ihanat rintsikat ja harmikseni huomasin, että kokoani ei nettikaupasta löydy. Soitin sitten Sokoksen naistenvaateosastolle kysyäkseni, että onko varastosaldo ajan tasalla. Puhelimeen vastasi Helsingin Sokoksella aiakaspalvelija isolla A:lla. Birgitta. Hän siinä puhelun aikana kävi läpi tangon jos toisenkin todeten, että ei sitä mallia sinun koossa tosiaan ole. Mutta löytyy toinen malli. Laitan syrjään. Minä, että kiitos. tulen sovittamaan. Hetken päästä puhelimeni soi ja Birgitta soitti takaisin. Hän oli vielä kollannut tankoja ja löytänyt kuin löytänytkin sen kysymäni rintsikan minun koossani. Menin illalla sovittamaan Sokokselle ja ostin molemmat. Kiitos Birgitta 🙂

-Minttu

Lahen Lavat, Lahden kaupunki, Lahti

Mahtava ja hyvä idea laittaa lava Lahden torille ja antaa se ja palvelut taiteilijoiden käyttöön. On hyvä, kun on paikka, missä omaa osaamistaan voi tuoda esille ilman suurta rahallista panostusta.

-Ulla

Kajaanin kaupunginkirjasto, Kajaani

Kajaanin kirjastossa huokuu positiivisuus ja hyvä henki. Virkailijat ovat aina valmiita palvelemaan asiakkaita ystävällisesti. Laitoin tämän palautteen koko perheemme puolesta, sillä aina kun tulee puhetta hyvästä asiakaspalvelusta, joku mainitsee Kajaanin kaupunginkirjaston. Kauneimmat kiitoksemme ja mukavaa syksyä teille!

-Kirjaston aktiivikäyttäjät

Irma ja Kalervo Peltoniemi, Orivesi

Paljon kiitoksia tervehdyksestä ja mukavasta kortista!

-Terttu

Tuula Partanen, Finland

I received an electronic birthday card and wish to thank the sender.

-Kathleen McCole