Henkilökunta (Kassa), Prisma, Pirkkala, Tampere
Kiitos sinnikkäälle kassalle, joka kärsivällisesti perjantai-iltapäiväruuhkassa näpytteli bonuskortin numerot jotta sain bonukset! Kiitos sinä nuori kassa, sanoit ettet ollut vielä laittanut näppäilemällä, mutta hyvin se sujui! Olit muutenkin hyväntuulinen ja homma hoitui.
-Niina Airas
Ekaluokkalaisen äiti, katu, Akaa / Toijala
Hei, äiti aamulla, joka jaksat ekaluokkalaisen kanssa pyöräillä ja opettaa, kuinka tärkeä on taluttaa pyörä tien yli ja kuinka paljon turvallisempaa kuin suoraa vauhdilla säntäily. 🙂
-Volvokuski
Sari ja Jari/henkilökunta, Rasintupa, Vaskivesi
Iloiset kiitoksemme Rasintuvalle viettäessämme kultahääpäivää hyvässä pitsapaikassanne!
-Leila ja Urpo
Vaskikööri/Marjaana Martin, laulukuoro, Virrat, Vaskivesi
Yllättyneen iloiset kiitoksemme esittämästänne Häälaulusta, viettäessämme kultahääpäivää pitsapaikka Rasintuvalla!
-Leila ja Urpo
Mari, keskussairaala, Kemi
Sairaalan lähettikeskuksen työntekijä Mari on aina hyvällä ja iloisella tuulella. Hänestä saa virtaa ja hyvää mieltä. Kiitos Mari että jaksat hymyillä 🙂
-Tuija
Birgitta, Sokos, Helsinki
Löysin Sokoksen nettikaupasta ihanat rintsikat ja harmikseni huomasin, että kokoani ei nettikaupasta löydy. Soitin sitten Sokoksen naistenvaateosastolle kysyäkseni, että onko varastosaldo ajan tasalla. Puhelimeen vastasi Helsingin Sokoksella aiakaspalvelija isolla A:lla. Birgitta. Hän siinä puhelun aikana kävi läpi tangon jos toisenkin todeten, että ei sitä mallia sinun koossa tosiaan ole. Mutta löytyy toinen malli. Laitan syrjään. Minä, että kiitos. tulen sovittamaan. Hetken päästä puhelimeni soi ja Birgitta soitti takaisin. Hän oli vielä kollannut tankoja ja löytänyt kuin löytänytkin sen kysymäni rintsikan minun koossani. Menin illalla sovittamaan Sokokselle ja ostin molemmat. Kiitos Birgitta 🙂
-Minttu
Lahen Lavat, Lahden kaupunki, Lahti
Mahtava ja hyvä idea laittaa lava Lahden torille ja antaa se ja palvelut taiteilijoiden käyttöön. On hyvä, kun on paikka, missä omaa osaamistaan voi tuoda esille ilman suurta rahallista panostusta.
-Ulla
Kajaanin kaupunginkirjasto, Kajaani
Kajaanin kirjastossa huokuu positiivisuus ja hyvä henki. Virkailijat ovat aina valmiita palvelemaan asiakkaita ystävällisesti. Laitoin tämän palautteen koko perheemme puolesta, sillä aina kun tulee puhetta hyvästä asiakaspalvelusta, joku mainitsee Kajaanin kaupunginkirjaston. Kauneimmat kiitoksemme ja mukavaa syksyä teille!
-Kirjaston aktiivikäyttäjät
Irma ja Kalervo Peltoniemi, Orivesi
Paljon kiitoksia tervehdyksestä ja mukavasta kortista!
-Terttu
Tuula Partanen, Finland
I received an electronic birthday card and wish to thank the sender.
-Kathleen McCole