Kiitoskeskus | Page 83 of 1454 | Positiivarit

Keijo Airisto, Pirkanmaan kiinteistömatto Ky, Siuro

Keijo. Olen usein kuullut ulkopuolelta palautteestasi jota minulle olet antanut. En koskaan unohda kohtaamistamme ja toivon sinulle aivan niitä samoja asioita joita toivotit minulle usein. Olet ammattitaitoinen ja asiallinen yrittäjä, jonka perusasiat asiakkaallesi ovat samat kuin ne asiat joita toivotit aiemmin minulle. Menestyt koska olet luottamuksen arvoinen Yrittäjä! Harmikseni en voi palvella enään teitä niin kuvatulla tavalla, mutta olen alalla. Autan, jos teillä tulee kysymyksiä tai ongelmia. Yhteystietoni löytyy takuulla netin kautta. Hyvää kesää Keijo vuonna 2022! Siunausta urallanne ja kaikkea parasta toivottelee…

-Kimmo Konttinen

Heidi ja Rebecka, Plantagen, Porvoo

Matkasimme Hangosta Haminaan juhlimaan ystäväämme, joka täytti pyöreitä vuosia. Olimme luvanneet poiketa matkan varrella Porvoon Plantageniin hankkiaksemme lahjakortin multasormiselle sankarille. Huomasimme kuitenkin, ettemme ehdi ajoissa ostoksille. Soitin Plantageniin ja kerroin tilanteen. Mahtavat asiakaspalvelijat Heidi ja Rebecka odottivat meitä valmiin lahjakortin kanssa ovet avoimina! Kiitos!

-Anja Kari

Vaalea myyjä, Eurokangas, Joensuu

Mökkimatkalla poikkesimme jälleen kerran Eurokankaaseen, koska tarvitsimme vuorikankaita yhdistettynä haastaviin materiaaleihin. Saimme erittäin hyvää ja ammattitaitoista palvelua ja ohjeita myös jatkokäytön helpottamiseksi💖

-Vuorikankaan ostajat

Sysmän vpk, Juhannustanssien Kuningatar, Lahti

Tanssimme humppakappaleet, sinä lauloit \”minä soitan harmonikkaa\”.Liitelit rinnallani kuin höyhen. Katsoimme toisiamma silmiin.  Kruunasit juhannusaaton. Istuessamme seuraavan tanssin ajan mielessäni, että jos Pegasoksen selkään nousta saisin, sieltä säkeitä sulle sinkoaisin, ei ne nuolia ois, vaan sulosointuja ne olla vois. Jos joskus tanssimatta jääneet kappaleet viel tanssia me vois.

-Sinun silmiesi tähden.

Henkilökunta, Autohuolto Rami Hiltunen Oy, Salo

Ajoin aamulla ilman ajanvarausta ja pienehkö ongelma autossa hoitui hienosti ja henkilökunta mukavaa porukkaa.

-Kaisa

Vaalea myyjä, Eurokangas, Joensuu

Mökkimatkalla poikkesimme jälleen kerran Eurokankaaseen, koska tarvitsimme vuorikankaita yhdistettynä haastaviin materiaaleihin. Saimme erittäin hyvää ja ammattitaitoista palvelua ja ohjeita myös jatkokäytön helpottamiseksi💖

-Vuorikankaan ostajat

Irma Silvasti, Tursa

Monet kiitokset muistamisesta ystäväni. Kesä on parhaimillaan ja lämpöä piisaa. En ole ollut vaunulla juhannuksena, koska siellä \”peltikopissa\” on tukalan kuumaa. Olen ollut ihan kotona ja täällä on vilpoisaa olla koivujen katveessa. Vaununi on nykyään Viialassa johon täältä on 40 minuutin ajomatka. Mikä on tosi hyvä kun bensa on niin kallista nykyään. Hyvää kesänjatkoa teille sinne.

-Heikki Numell

Marja-Liisa Rintanen, Turku

Kiitokset, huomasin että olit osallisena muistoja kirjasen.

-Raili Lappalainen

Herrainvaatemyyjä, Moda, Lohja

Ammattilainen isolla Aalla. Kannustava, positiivinen ja osaava palvelu. Nuorenmiehen itsetunto nousi ostosmatkan aikana ja löysimme juhlavaatteet, joita arvostivat sekä ostaja että maksaja.

-SannaQ

Marja, Kotirouva Oy, Helsinki

Bongasin Kotirouvan nettikaupasta tuotteen, jota oli 1  kpl jäljellä ja soitin myymälään. Marja laittoi sen minulle syrjään ja sain sen. Siinä tuotetta tarkastellassani hän toi \”takaa vasemmalta\” mekon, että sovitappa tätä. Ikinä en olisi itse innostunut ko mekkoa sovittamaan. Nyt se on henkarissa kotonani odottamassa Juhannusta ja kesää. Pro on pro. Ei tyrkytä, vaan näkee metsät puilta. Kiitos TAAS Marja/Kotirouva.

-Minttu