Maija Tuomainen, Parturi-Kampaamo Doris, Leppävesi
Haluan kiittää kampaajaani Maija Tuomaista loistavasta asiakaspalvelusta ja ammattitaidolla tehdyistä leikkauksista, värjäyksistä sekä kampauksista, joita hän on vuosien varrella loihtinut. Maijan tuoliin on ollut aina ihana istahtaa nauttimaan varmasta käsittelystä ja mukavista juttutuokioista. Kiitos, Maija! <3
-Anna J
Heli Huikuri, PHKS Sairaala, Lahti
Lämpimät Kiitokset Lähihoitaja Heli Huikurille PHKS Sairaalaan OS .34. Olin ollut jo useita päiviä sairaalassa kun sain siirron Osastollesi. Jalkani oli jo alkanut \”Kesimään\” Olit heti Palvelualtis ja Huolehtivainen ja Ystävällinen ja tartuit toimeen ja rasvasit jalkani, siinä sivussa kun huolehdt myös muista potilaista. Terveiset ja Kiitokset myös muille osaston Henkilökunnalle
-Tuomo
Myyjät, Koivukylän K-Citymarket, Vantaa
Jos ja kun tarvitsee apua jossain asiassa, saa myyjän paikalle. Niin kaupassa on todella ystävällisiä ja asiakaspalvelun osaavia iloisia myyjiä. Kerran kyynärsauvojen kanssa kaupassa käydessä ystävällinen myyjä toi kahvipaketit toisesta päästä kauppaa pyydettäessä. Suuri kiitos siitä hänelle. Se lämmitti sydäntä ❤️
-Myy
Jussi Aamiaiskokki ja Idean Mainio Toimeenpanija, Positiivarit Oy, Lahti, Suomi
Mieleni valtasi suuri sisäinen tarve kiittää koko sydämestäni tämän koko tämän upean jutun/idean keksijää, kehittäjää ja toimeenpanijaa noin ihan yleisesti….. että joku näin positiivinen ja ihmisrakas kanssaihminen jo 4o vuotta värkkää, valitsee, keksii ja lahjoittaa joka ikinen uusi aamu meille aamiaisasiakkaille tämän upean aarteen, josta ammentaa muun hyvän kirjallisuuden ohessa…. ja joka ainakin on oma kohokohtani aamutouhuissani, kuten varmasti monen muunkin…!!! mikä onni! – saan joka herran aamu uutta ihanasti naurattavaa, ihmeteltävää, ihastuttavaa, innostavaa, opettavaa, voimaannuttavaa, sekä mieltä että uskoa-itseen ja omaan elämänseikkailuun kohottavaa ajateltavaa koko päiväksi… (lähetän nämä positiiviset aamuterveiset aina eteenpäinkin…siskolle Müncheniin ja taiteilija-tyttö-ystävälle Pariisiin/Paraisille….jossa niitä myös lukevat suomenkielen oppijat:-) – SUURKIITOS siis jaksamisesta, tekemisestä, näitten helmien löytämisestä ja jakamisesta yms. mitä on tullut uutisten yhteyteen!! – olis kyllä joku virallinen mitali tai kansallinen palkintokin paikallaan, jos et ole vielä niitä kaikkia saanut….. hyvää ja edelleen innostunutta jatkoa positiivisuuden välittämisessä, meitä on monta!!
-Tuula Salo /Hannover/Pariisi/Turku
Hoitajat ja lääkäri, Malmin sairaalan päivystys, Helsinki
Olin viikonloppuna koiranäyttelyssä Helsingissä ja loukkasin sormeni telttaa kasatessa. Googletus, missä on lähin päivystys, näytti Malmin sairaalaa. Lähdin sinne ja miten iloisesti yllätyin! Sain niin valtavan hyvää palvelua, kun odotustila 5:n kautta pääsin lääkärin ja hoitajien käsiin. Ihanat ihmiset, tuhannesti kiitoksia hoidosta ja ”eloonjäämispakkauksesta” jonka sain vielä mukaani!
-Tiina
Karita, Turku
Kiitos herttaisesta kortista!
-Suvi
Teuvo, Hinaus-Ojala, Huittinen
Kiitos Ihana Sinä, kun ohjasit tänne ja avarsit maailmaani🤩
-JouHanna
Ulla Ylöstalo, Muori, Saapaskylä
Ollaan saman lapsen Pinjan isovanpempia. Näin onnellisesti on käynyt😊🇫🇮
-Vaari
Elina, Ville ja Olli, Finland
Kiitos paljon kauniista kortista ja muistosta! With all good wishes, Love.
-Marjatta Freeman
Fysioterapeutti Jaana Karjalainen, Pihlajalinna, Oulu, Isokatu
Valoisa, uskoa luova ja osaa selittää ja ohjata selkeän ymmärrettävästi niin anatomian kuin jumppaohjeetkin. Kiitollisena työterveysasiakas ❤
-Miettiskä