Kajaanin kaupunginteatteri, Kajaani
Kajaanin kaupunginteatterin Katoava maa ei katoa katsojien mielistä! Niin mieleen painuvaa, koskettavaa ihmismielen kuvausta. KIITOS, teille kaikille, jotka teitte tämän kaiken meille mahdolliseksi nähdä ja kokea! Miten ylpeä voinkaan olla, jälleen kerran, kotikaupungin teatterista.
– Inkeri
Autokylpylän pojat, Sastamala Kiikoinen
Kiitos hyvästä palvelusta liikkeessänne, asenne on kohdallaan ja kanssanne on sujuvaa ja helppoa asioida. Tsemppiä jatkoonkin!
– Tiina
Sanna Pippuri, Kainuun kuntayhtymä, Hyrynsalmi
Kiitos Sannalle ystävällisestä ja helläkätisestä hoidosta tämän viikon tiistaina. Hyväntuulisen hoitajan käsissä ei ”potilaskaan” jännittänyt! Kannustusta myös nuorten ja lasten valistuskampanjaan – hampaidenhoidon merkityksestä ei koskaan kerrota liikaa!
– Päivi Sainio Rohner
Tietosuojavaltuutettu Toimisto, Helsinki
Otin yhteyttä mieltäni askarruttavassa asiassa Tietosuojavaltuutettuun ja vaikka minun annettiin ymmärtää, että asia ei heille kuulu, niin sieltä oli kuitenkin lähetetty ko. paikkaan selvityspyyntö ja ohjeistettu asiassa.Olen kovin iloinen asiasta, sillä se oli minulle tärkeä. Asia hoidettiin lisäksi hyvin nopeasti. Kiitos siitä!
– Aino Utriainen
Birgitta, Valomaja, Lahti
Tilasin kaksi ulkovalovalosarjaa syntymäpäiväjuhliini, ja niiden löytymisessä oli jonkin verran haasteita. Valomajan valaisinliike Kauppakeskus Valossa otti hienosti vastuun toimituksen onnistumisesta sovitulla aikataululla, asiakaspalvelu toimi upeasti. Kiitos myös Airamille!
– Kismet
Ulla K, Veturi Apteekki, Kajaani
Kiitokset Ullalle aina ystävällisestä asiakaspalvelusta Veturi-apteekissa! Jaksat aina auttaa hymyillen vaikka tupa olisi täynnä asiakkaita ja kiire ilmeinen.
– Kiitollinen asiakas
KORPIAUTO, Kajaani
Oli ilo asioida liikkeessänne, arvostan korkealle hyvää palvelua joka varmaan oli enemmän kuin velvollisuuksiinne kuuluisi, sain ostamani tuotteen paikoilleen asennettuna, sanotaan että ”hyvä kello kauas kuuluu”!
– Naisautoilija
Henkilökunta, Sellon Pyörä, Espoo
Sain asiantuntevaa palvelua ja tietoa, millainen rengas kannattaisi vaihtaa – ja millaista sen sijaan ei – puhki menneen takarenkaan tilalle. Ja se palvelun nopeus – ehdin tuskin kotiin takaisin kauppareissulta, kun jo tuli tekstiviesti, että pyörä on noudettavissa. Pyörä oli lisäksi kiillotettu ja ketjut rasvattu. Nyt on ilo ajaa jouheasti kulkevalla menopelillä. Kiitos!
– Tuplamummo
Monitoimikeskus Takatasku, Lahti
Lämmin kiitos 14.10. järjestetystä keskustelutilaisuudesta Takataskussa! Vaikka aihe oli ”vakava” (Takataskun tulevaisuus) niin tilaisuus oli lämminhenkinen. Lämmin ja suuri kiitos koko Takataskun porukalle. Te osaatte ja haluatte olla aina niin ystävällisiä ja auttavaisia. Toivottavasti tilaisuuden johdosta ja muutenkin Takataskun toimintaan ei tule ”katkoksia”! Tämmöiselle yksinäiselle pitkä-aikaistyöttömälle on tärkeää kun saa pari lämmintä sanaa ja hyvää ja edullista ruokaa! Kaikkea hyvää teille jatkossa. Ei luovuta toivosta. Sydämmellistä syksyä! Ystävällisin terveisin
– Seppo Virtanen
Postin henkilökuntaa, Itella, Rauma
Rauman postin palvelupiste on todellakin PALVELU-piste suurella hymyllä. Vaikka jonoa olisi kuinka paljon, niin henkilökunta jaksaa palvella aina yhtä iloisesti! Heillä on aina myös aikaa vaihtaa muutama sana asiakkaan kanssa ja saada hänet tuntemaan itsensä tärkeäksi. Oikein hyvän mielen posti! Kiitos, jatkakaa samaan mallin! =)
– Minna Sahrio