Kiitoskeskus | Page 281 of 1454 | Positiivarit

Ystävällinen Herrasmies, Lentoaseman kahvila/lähtöporttien vieressä, Kuusamo

Sunnuntai-iltana 17/8 -14 odottelimme ystäviemme kanssa koneen lähtöä Kuusamon kentällä. Aioin ostaa vain kupillisen kahvia. Ystävällinen herrasmies tiskin takana (valitettavasti en huomannut katsoa nimikyltistä hänen nimeään) sai kuitenkin siinä ohimennessä kaupattua minulle myös isoäidin reseptillä tehdyn suussasulavan kampaviinerin sekä Lapin rieskan kotiinviemiseksi. Ystäväni halusi myös ostaa rieskoja, mutta ne olivat tilapäisesti loppu. Ei hätää – uusi satsi valmistuisi vielä ennen lennon lähtöä. Muutaman tovin päästä hän tuli tuomaan ystävälleni uunituoreet rieskat pöytään asti, ja hetken päästä saimme vielä santsikupillisen kahvia pöytään tuotuna. Ystävällistä rupattelua kaupanteon ja rahastuksen lomassa ilahdutti meitä kaikkia suunnattomasti. Ja vielä lopuksi saimme ”Tervetuloa uudelleen Kuusamoon” toivotukset. Ihan taatusti tulemme!

– Riitta Öhman

Kirjakauppa Info, Raision Mylly

Kiitos todella hyvästä ja ystävällisestä asiakaspalvelusta ostaessamme laminointilaitetta!

– Heli Lehtonen

Työntekijät, Raahen Vianor, Raahe

Raahessa, Citymarketin pihalla, huomasin takarenkaan tyhjäksi ja naiselle tyypilliseen tapaan olin ihan paniikissa, itku kurkussa. Ystäväni ohjeen mukaan ymmärsin kävellä lähellä olevaan Vianorin liikkeeseen, josta sainkin todella pikaisesti avun!Kiitos teille kaikille Raahen Vianorin ”pojille”, jotka autoitte ”blondia” hädässä todella ystävällisesti <3

– Mirja Vyyryläinen

Jari Närvä ja Komi autokorjaamo, Kajaani

Harvoin saa hyvää apua auto-ongelmiin ja vielä sunnuntaipäivänä. Kiitokset Jari Närvälle ja Komi-autokorjaamolle. Matka jatkui kotiin asti vaikeuksista huolimatta:)

– Merja Kähkönen

PHKS/keuhkolääkäri Kalle Keskiväli ja keuhko-osaston henkilökunta, Lahti

Kauniit kiitokset keuhkolääkäri Kalle Keskiväli ja keuhko-osaston henkilökunta PHKS:ssä. Sairastaessani sain teiltä kiireestänne huolimatta yksilöllistä, osaavaa ja lämminhenkistä hoitoa. Teette erittäin arvokasta työtä keuhkosairaiden parissa. Lähetän teille valoisia, voimaannuttavia ajatuksia arkeanne kurjistavien säästötalkoiden keskelle.

– Anne Siponen

Ari-Pekka Ylilehto, PHKS:n silmäklinikka, Lahti

Kiitos PHKS:n silmäklinikan lääkäri Ari-Pekka Ylilehdolle ja klinikan hoitohenkilökunnalle kaihileikkausteni hyvästä hoidosta!

– Kirkastunut katse

Tuntemattomat auttajat, Lahti

Kiitokset iltalenkillä olleeelle seurueelle, joka pe-iltana 1.8. Päijänteenkadulla vaihtoi autossani ruuvin tyhjentämän renkaan. Enkeleitä siis.

– Hölmistynyt mummo

Kaisa, Kahvio Onnenkoski, Pori

Pysähdyimme lomamatkallamme viihtyisässä kahviossanne. Lapsiperheen touhuissa meiltä jäi hoitolaukku rauhalliseen nurkkapöytään. Sinä otit asian ripeästi hoitaaksesi. Suuri kiitos hyvästä palvelusta! Poiketaan toistekin, mutta ollaan huolellisempia;)!

– Heidi perheineen

Ranskan opettaja, Ylivieskan ylä-aste, Ylivieska

Ylä-asteen ranskan opettajalle kiitos. Hän pukeutui punaiseen turkissomisteiseen nahka-asuun ja piikkikorkosaapikkaisiin. Jaguarilla ajeli ja jaksoi minua aina tsempata ja kannustaa eteenpäin. Lämpimiä muistoja 🙂

– Janne Ottavainen

Henna, Lehtikankaan S-market, Kajaani

Kiitos aina niin aurinkoiselle ja ystävälliselle työntekijälle Hennalle.

– Tyytyväinen asiakas