Ystävällinen Herrasmies, Lentoaseman kahvila/lähtöporttien vieressä, Kuusamo
Sunnuntai-iltana 17/8 -14 odottelimme ystäviemme kanssa koneen lähtöä Kuusamon kentällä. Aioin ostaa vain kupillisen kahvia. Ystävällinen herrasmies tiskin takana (valitettavasti en huomannut katsoa nimikyltistä hänen nimeään) sai kuitenkin siinä ohimennessä kaupattua minulle myös isoäidin reseptillä tehdyn suussasulavan kampaviinerin sekä Lapin rieskan kotiinviemiseksi. Ystäväni halusi myös ostaa rieskoja, mutta ne olivat tilapäisesti loppu. Ei hätää – uusi satsi valmistuisi vielä ennen lennon lähtöä. Muutaman tovin päästä hän tuli tuomaan ystävälleni uunituoreet rieskat pöytään asti, ja hetken päästä saimme vielä santsikupillisen kahvia pöytään tuotuna. Ystävällistä rupattelua kaupanteon ja rahastuksen lomassa ilahdutti meitä kaikkia suunnattomasti. Ja vielä lopuksi saimme ”Tervetuloa uudelleen Kuusamoon” toivotukset. Ihan taatusti tulemme!
– Riitta Öhman
Kirjakauppa Info, Raision Mylly
Kiitos todella hyvästä ja ystävällisestä asiakaspalvelusta ostaessamme laminointilaitetta!
– Heli Lehtonen
Työntekijät, Raahen Vianor, Raahe
Raahessa, Citymarketin pihalla, huomasin takarenkaan tyhjäksi ja naiselle tyypilliseen tapaan olin ihan paniikissa, itku kurkussa. Ystäväni ohjeen mukaan ymmärsin kävellä lähellä olevaan Vianorin liikkeeseen, josta sainkin todella pikaisesti avun!Kiitos teille kaikille Raahen Vianorin ”pojille”, jotka autoitte ”blondia” hädässä todella ystävällisesti <3
– Mirja Vyyryläinen
Jari Närvä ja Komi autokorjaamo, Kajaani
Harvoin saa hyvää apua auto-ongelmiin ja vielä sunnuntaipäivänä. Kiitokset Jari Närvälle ja Komi-autokorjaamolle. Matka jatkui kotiin asti vaikeuksista huolimatta:)
– Merja Kähkönen
PHKS/keuhkolääkäri Kalle Keskiväli ja keuhko-osaston henkilökunta, Lahti
Kauniit kiitokset keuhkolääkäri Kalle Keskiväli ja keuhko-osaston henkilökunta PHKS:ssä. Sairastaessani sain teiltä kiireestänne huolimatta yksilöllistä, osaavaa ja lämminhenkistä hoitoa. Teette erittäin arvokasta työtä keuhkosairaiden parissa. Lähetän teille valoisia, voimaannuttavia ajatuksia arkeanne kurjistavien säästötalkoiden keskelle.
– Anne Siponen
Ari-Pekka Ylilehto, PHKS:n silmäklinikka, Lahti
Kiitos PHKS:n silmäklinikan lääkäri Ari-Pekka Ylilehdolle ja klinikan hoitohenkilökunnalle kaihileikkausteni hyvästä hoidosta!
– Kirkastunut katse
Tuntemattomat auttajat, Lahti
Kiitokset iltalenkillä olleeelle seurueelle, joka pe-iltana 1.8. Päijänteenkadulla vaihtoi autossani ruuvin tyhjentämän renkaan. Enkeleitä siis.
– Hölmistynyt mummo
Kaisa, Kahvio Onnenkoski, Pori
Pysähdyimme lomamatkallamme viihtyisässä kahviossanne. Lapsiperheen touhuissa meiltä jäi hoitolaukku rauhalliseen nurkkapöytään. Sinä otit asian ripeästi hoitaaksesi. Suuri kiitos hyvästä palvelusta! Poiketaan toistekin, mutta ollaan huolellisempia;)!
– Heidi perheineen
Ranskan opettaja, Ylivieskan ylä-aste, Ylivieska
Ylä-asteen ranskan opettajalle kiitos. Hän pukeutui punaiseen turkissomisteiseen nahka-asuun ja piikkikorkosaapikkaisiin. Jaguarilla ajeli ja jaksoi minua aina tsempata ja kannustaa eteenpäin. Lämpimiä muistoja 🙂
– Janne Ottavainen
Henna, Lehtikankaan S-market, Kajaani
Kiitos aina niin aurinkoiselle ja ystävälliselle työntekijälle Hennalle.
– Tyytyväinen asiakas