Kiitoskeskus | Page 73 of 1454 | Positiivarit

Aleksi Holmström, Lähi-Tapiola, Lohja

Joulusaunassa kiukaan vastukset rikkoutuivat. Tilasin uudet Narvilta. En saanut omilla konsteillani rikkoutuneita pois. Sain kyllä tuttavapiiriltäni hyviä neuvoja. Sitten sunnuntaina 08.01.23 tuli tyttäreni poika käymään. Hänen neuvokuudellaan homma onnistui! Nimimerkki: Pappa 84 v.

Finnair, Helsinki

Lentomme oli myöhässä noin puoli tuntia, jatkolento kuitenkin odotti meitä ja pääsimme jouluksi kotiin.

-TAPSA

Marjatta Suominen, Hyvinkää

Kiitos syntymäpäiväonnitteluista! Löytyihän se Kiitospainike, kun osasin etsiä. Tätä tämä nettiaika on. Tarja

-Tarja Lehtovirta

Kokki Jussi, Positiivarit, Lahti

Positiivareiden alkutaipaleella Jussi oli pitämässä työpaikallani positiivista esitystä. Vaikuttavaa. Joka aamu vaikutun edelleen. Iso kiitos❤️

-Kiitollinen

Eläinlääkäri Anna-Maaria, Kuusamon eläinklinikka, Kuusamo

Odotin pentujen syntymää. Koko vuorokausi oli jo tullut valvottua. Alkoi jo huolestuttaa. Otin yhteyttä eläinlääkäriin ja hän lupasi lähteä päivän päätteeksi tatkistamaan tilanteen. Kaikki pennut syntyivät ja itsekin lopetin hermoilun. Nyt meillä on tuo pikku-Elli pentu siitä laumasta.

-Anne ja Elli

Lauri Peltonen, First Stop Iittala – autohuolto Peltonen, Iittala

Automme oli korjaamolla. Kun laina-autokin hyykähti kylmäaseman pihaan, itku ei ollut kaukana. Olisi pitänyt viedä lapsi hammaslääkäriin lohjennutta hammasta paikkauttamaan ja siinä sitä oltiin, pakkasessa ilman autoa, ja kiirekin alkoi jo olla. Lauri tuli katsomaan, mikä laina-autossa on vikana ja totesi akun loppuneen. Hän katsoi silmiin, antoi oman autonsa avaimet käteeni ja sanoi: ”Menkää tuolla. Se on ainakin tähän asti käynnistynyt.” Ehdimme hammaslääkäriin, mutta vielä enemmän lämmitti apu, jollaista emme mistä tahansa huoltamolta voisi odottaa.

-Riikka

Ratamo, Sairaala, Kouvola

Kiitokseni Kouvolan Ratamosairaalan Ihan ”oikealle” lääkäri Kamillalle ja ystävällisille hoitajille. Kaikki hoitui ihan ensiluokkaisesti, Kiitos !

-potilas

Ritva, Espoo

Kiitos Jouluterveisistä..

-Eva-kaarina

Ann-Christin (?), Raaseporin sairaala

Olin loukannut käteni lunta luodessa, mutta oletin ettei vaurio vaadi lääkäriä. Myöhemmin käsi turposi , särky yltyi ja nimettömässä oleva sormus ei enää lähtenyt somesta. Tajusin, että tarvitsen pikaisesti apua. Tammisaaren päivystyksessä minua hoiti hoitaja, joka ripeästi mutta hellästi irrotti sormuksen, mittasi kuumeen ja otti verikokeen tulehdusarvojen määrittelemiseksi. Olin kotimatkalla vajaassa tunnissa mukanani lääkemääräys ja tarkat ohjeet, miten toimia kotona. KIITOS koko hoitotiimi!

-Kiitollinen

Miia J., Sotka, Palokka

Menimme katselemaan uutta sänkyä Sotkaan. Saimme Miialta todella hyvää ja asiantuntevaa asiakaspalvelua, joten kaupat tehtiin. Olit aidosti kiinnostunut kuulemaan millainen sänky on etsinnässä. Olet huippu myyjäksi. Oikein hyvää joulua Miialle.

-Sängynostajat