HUS vatsakeskus/Verisuonikirurgia, Helsinki
Iso Kiitos HUS:in henkilökunnalle! Sain mahtavaa palvelua aivan yli odotusten. Suurkiitos hoitajille ja kirurgille! Kiitos siitä hyvästä ja ystävällisestä palvelusta, jota osoititte minulle kaiken kiireen keskellä! Voimia ja jaksamista teille työssänne!
-Kiitollinen potilas
Sairaanhoitajat, Kilon terveysasema, Espoo
Olen monta kertaa käynyt vaihdattamassa peukalon sidettä pahan pyörösahavamman takia. Tosi ystävällinen ja lämmin kohtelu, tunnen itseni etuoikeutetuksi hyvän hoidon kera.
-Harri Lehto
Korson Terveyskeskus, Vantaa
Olipa niin hienoa asiakaspalvelua ja ystävällisyyttä terveyskeskuksen labrassa ja sydänfilmiosastolla. Olittepa asiakaslähtöisiä, iloisia ja ammattilaisia. Jaksamista vaativassa työssänne. KIITOS.
-Heini Manninen
Joona, Citymarket Karisma, Lahti
Citymarket Karisman kassapoika Joona toi kivoilla jutuillaan valoa sateiseen syyspäivään; eipä sitä paljon muuta tarvitse, kun ystävällisesti kysäistä että miten on päiväsi mennyt. Toisen ihmisen huomioiminen arkisessa tilanteessa!
-Marja
Marja, Paimio
Tuhannet kiitokset muistamisesta! Hyvää syksyä Sinulle!
-Sirkku
Juha Kainulainen, lVI-VISIO, Parikkala
Kiitokset nopeasta ja asiantuntevasta avusta lämminvesivaraajan ongelmassa sekä hyvistä säästövinkeistä!
-Sisko Liukka
Maija Ossi, Salo
Kiitos muistamisesta
-Kalervo
Tuntematon nuoripari, Lahti
7.10. Merrasjärvi, pitkospuut. Sydämelliset kiitokset erittäin avuliaalle nuorelle parille, avusta ja tuesta. Kiitokset myös ensihoito ja palokunta.
-Liisa ja Eeva
Leena Tiusanen, Turku
Olen iloinen ja onnellinen siitä, että meillä on yhteytemme ja että edelleen jaksamme tavata. Kiitos, että olet!
-Laila
Heidi, Asko Oy, Kouvola
Sattui oikein ekstralaatuinen myyjätär kohdalleni. Osasi ja halusi palvella täydellä kympillä.
-Sijauspatjan ostaja