Kiitoskeskus | Page 79 of 1454 | Positiivarit

HUS vatsakeskus/Verisuonikirurgia, Helsinki

Iso Kiitos HUS:in henkilökunnalle! Sain mahtavaa palvelua aivan yli odotusten. Suurkiitos hoitajille ja kirurgille! Kiitos siitä hyvästä ja ystävällisestä palvelusta, jota osoititte minulle kaiken kiireen keskellä! Voimia ja jaksamista teille työssänne!

-Kiitollinen potilas

Sairaanhoitajat, Kilon terveysasema, Espoo

Olen monta kertaa käynyt vaihdattamassa peukalon sidettä pahan pyörösahavamman takia. Tosi ystävällinen ja lämmin kohtelu, tunnen itseni etuoikeutetuksi hyvän hoidon kera.

-Harri Lehto

Korson Terveyskeskus, Vantaa

Olipa niin hienoa asiakaspalvelua ja ystävällisyyttä terveyskeskuksen labrassa ja sydänfilmiosastolla. Olittepa asiakaslähtöisiä, iloisia ja ammattilaisia. Jaksamista vaativassa työssänne. KIITOS.

-Heini Manninen

Joona, Citymarket Karisma, Lahti

Citymarket Karisman kassapoika Joona toi kivoilla jutuillaan valoa sateiseen syyspäivään; eipä sitä paljon muuta tarvitse, kun ystävällisesti kysäistä että miten on päiväsi mennyt. Toisen ihmisen huomioiminen arkisessa tilanteessa!

-Marja

Marja, Paimio

Tuhannet kiitokset muistamisesta! Hyvää syksyä Sinulle!

-Sirkku

Juha Kainulainen, lVI-VISIO, Parikkala

Kiitokset nopeasta ja asiantuntevasta avusta lämminvesivaraajan ongelmassa sekä hyvistä säästövinkeistä!

-Sisko Liukka

Maija Ossi, Salo

Kiitos muistamisesta

-Kalervo

Tuntematon nuoripari, Lahti

7.10. Merrasjärvi, pitkospuut. Sydämelliset kiitokset erittäin avuliaalle nuorelle parille, avusta ja tuesta. Kiitokset myös ensihoito ja palokunta.

-Liisa ja Eeva

Leena Tiusanen, Turku

Olen iloinen ja onnellinen siitä, että meillä on yhteytemme ja että edelleen jaksamme tavata. Kiitos, että olet!

-Laila

Heidi, Asko Oy, Kouvola

Sattui oikein ekstralaatuinen myyjätär kohdalleni. Osasi ja halusi palvella täydellä kympillä.

-Sijauspatjan ostaja